کم کاری های گذشته جهت طرح های عمرانی باید جبران شود

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: کم کاری های گذشته جهت طرح های عمرانی باید جبران شود تا اتفاقات خوبی در شهرستان صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان «علی جدی» روز جمعه ۱۸ شهریورماه در بازدید از طرح های آب و فاضلاب شهری شیروان اظهار کرد: خدمت به مردم را باید قدر دانست و در این زمینه نباید کم کاری کرد بلکه کم کاری های گذشته جهت طرح های عمرانی باید جبران شود تا اتفاقات خوبی در شهرستان صورت گیرد.

 

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جهت توسعه و تحول و پیشرفت طرح های عمرانی نیمیه تمام پیگیر اعتبارات هستیم و نیاز است با سرعت بیشتر پیش رود، دومین شهرستان استان در برخی از حوزه ها همچون آب، راه و غیره مشکلاتی دارد که جای تاسف است.

 

جدی اضافه کرد: این شهرستان 70 درصد مرغ تولیدی استان و 40 درصد دام استان را دارد و در کشاورزی و دامپروری از ظرفیت های بالایی برخوردار است نیاز است توجه ویژه ای در اعتبارات و سهم شهرستان صورت گیرد.

 

وی عنوان کرد: اینک2 طرح صنعتی خوب در شهرستان تا پایان سال نیاز به پست برق دارند، شهرک صنعتی هنوز پست برق اختصاصی ندارد و سهم شهرستان باید دیده شود.

 

فرماندار شیروان گفت: در شهرک صنعتی طرح های خوبی کلنگ زنی شده است نظر کارشناسان زمان بر است که باید شرایط جهت مجوز و سایر حمایت های سرمایه گذاران تسهیل شود.

 

«دولت اسماعیل زاده» بیان کرد: سهم شهرستان از محل اعتبارات باید به خبی صورت گیرد تا شاهد تحولات و توسعه خوب و پیشرفت طرح های عمرانی باشیم.

 

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

کد خبر 1214138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha