استقبال فرهنگ و ارشاد اسلامی از هنرمندان زوار اربعین حسینی در قصرشیرین

حیدری،گفت: با توجه به آغاز راهپیمایی اربعین حسینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از هنرمندانی که از سراسر کشور به قصرشیرین آمدند استقبال کرد.

«نادر حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، با اشاره به برنامه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای راهپیمایی اربعین،گفت: اداره فرهنگ و ارشاد قصرشیرین در راستای خدمت به زائرین برنامه‌هایی تدارک دیده است .

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قصرشیرین، برگزاری تئاتر، برنامه های آیینی، خوشنویسی زنده، تلاوت قرآن در شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی را از مهمترین برنامه های ایام اربعین حسینی دانست  که در شهرستان برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: جهت رفاه حال زوار  ساختمان اداره را در اختیار هنرمندان و مردم عادی قرار دادیم تا با با ایجاد استراحت گاه ها و خوابگاه هایی که درست کردیم در روند اسکان زوار مشکلی پیش نیاید.

 

حیدری با اشاره به اینکه در راستای جهت فرهنگ سازی و معرفی شهرستان برنامه های تدارک دیده شده است ،تصریح کرد: جهت آگاه‌سازی زوار بنرها و بروشور هایی را چاپو میان مردم و زائرین پخش کرده ایم تا  بیشتر با مردمان این خطه و آداب و رسوم این شهرستان آشنا شوند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قصرشیرین ،گفت:شهرستان قصرشیرین با جمعیتی بالغ بر ۲۴ هزار نفر در ۲۸۰ کیلومتری کربلای معلی یکی از امن‌ترین و نزدیک‌ترین مرز ها برای رسیدن به سرور و سالار شهیدان است است.

کد خبر 1214149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha