ایجاد اختلاف بین جوامع اسلامی سیاست آمریکا است

آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز جمعه اعلام کرد: ایجاد اختلاف بین جوامع اسلامی سیاست آمریکاست که باید در مقابل آن هوشیار بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 18 شهریور ) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت، به دیدار رهبر انقلاب با اعضای مجمع جهانی اهل بیت اشاره کرد و گفت: هیچ کس از شخصیت های دنیای اسلام را نمی توان مانند اهل بیت پیدا کرد که در مجموعه جهان اسلام به این میزان محبوبیت داشته و محور وحدت باشد.


نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت: در سایه گهربار کسانی زندگی می کنیم که از محبوبیت الهی و انسانی برخوردارند.


وی افزود: جمهوری اسلامی به عنوان پرچم برافراشته اسلام و اهل بیت(ع) همواره به دنبال وحدت دنیای اسلام بوده و تنها با مظاهر کفر مرزبندی دارد.


 فلاحتی خاطرنشان کرد: تحریک و نقشه کشی برای ایجاد اختلاف بین جوامع اسلامی سیاست آمریکاست که باید در مقابل آن هوشیار بود.


وی اذعان داشت: آینده دنیای اسلام روشن است و شیعه می تواند در آن نقش آفرینی کند.

امام جمعه رشت در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به روز سینما گفت: رسانه و صدا و سیما و سینما باید نیروی انسانی کشور را تربیت و پرورش دهد.


وی یادآور شد: سینما باید مربی و سازنده باشد که افراد کشور، صالح و امین و اسلامی بشوند.


فلاحتی گفت: بسیاری از فیلم های سینما و حتی برخی فیلم های صدا و سیما تنها جنبه سرگرمی دارد و حتی تربیت ناصحیح به جامعه می دهد.


وی تاکید کرد: بعد از انقلاب در رسانه های جمعی و فیلم و سینما و رسانه تحول ایجاد شده اما با تراز اسلامی و انقلابی فاصله داریم.


نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: رسانه های غربی در مورد راهپیمایی عظیم اربعین هیچ واکنشی نشان نمی دهند و در یک اقدام شیطانی هیچ خبر و تصویری از این اجتماع بزرگ اسلامی منتشر نمی کنند.

 

وی همچنین به مرگ ملکه انگلیس اشاره کرد و گفت: دوران حکومت این کفتار پیر، پر از فتنه، جنایت و غارت ملت ها علیه ملت ها از جمله ملت ایران است.


 امام جمعه رشت اعلام کرد: پس از مرگ ملکه انگلیس شاهد اعتراضات و شورش ها در مناطق تحت استعمار انگلیس خواهیم بود.


آیت الله فلاحتی اظهار داشت: غارت منابع نفتی ایران، تلاش برای کودتا در کشور و فتنه انگیزی در سالهای اخیر بخش کوچکی از جنایات انگلیس در ایران است.

کد خبر 1214189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha