نظام جمهوری اسلامی ایران از مکتب الهی و حسینی پیروی می ‌کند

حجت الاسلام رضوی اردکانی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران از مکتب الهی و حسینی پیروی می ‌کند که به ما آموخته است تا ظلم نکنیم و زیر بار زور و ستم نرویم و جهان این حقیقت را همواره مشاهده کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، حجت الاسلام «سید ابوافضل رضوی اردکانی»، امروز (جمعه 18 شهریور) در خطبه های نماز جمعه شیراز گفت: بهره مندی از رهبری مقتدر، پیروی از مکتب امام حسین (ع) و وحدت مردم موجب پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تاب آوری آن شده است.

امام جمعه موقت شیراز افزود: حفظ این انسجام موجب می شود تا در ادامه راه خود موثرتر عمل کنیم و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با هوشیاری و بیداری توانسته اند در هدایت جامعه نقش بسیار مهمی ایفا کنند.

وی اضافه کرد: یکی از دلایل قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برخورداری از رهبری فرزانه و توانمند و هوشیار است و همین نعمت موجب شده تا همواره دشمنان نظام مقدس در نقشه های خود علیه ما شکست بخورند.

امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: آگاهی مردم نسبت به شرایط جامعه نیز همواره موجب نقش برآب شدن دشمنان ما شده است و نتوانسته اند به اهداف و نقشه های خود برسند.

حجت الاسلام رضوی اردکانی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران از مکتب الهی و حسینی پیروی می ‌کند که به ما آموخته است تا ظلم نکنیم و زیر بار زور و ستم نرویم و جهان این حقیقت را همواره مشاهده کرده است.

وی اضافه کرد: اتحاد ملت ما در کنار برخورداری از رهبری مقتدر و مکتب الهی موجب پیشرفت نظام مقدس ما شده است و همین اسنجام موجب شکست دشمنان در حوزه های مختلف می شود.

امام جمعه موقت شیراز با اشاره به احتکار دارو در بعضی داروخانه ‌ها و گرانفروشی در برخی اصناف گفت: این اقدامات موجب دردسر و مشکل برای مردم شده و لازم است تا بازرسی جدی در این خصوص اعمال شود.

کد خبر 1214200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha