مقاومت اسلامی نفس آمریکا و هم پیمانانش را خواهد برید

آیت الله عابدینی گفت: آمریکا روز به روز به افول و اضمحلال نزدیک می شود و دیگر هیچ گونه اقتدار و آوازه ای ندارد و این مقاومت اسلامی هر روز محکم تر پیش رفته و نفس آمریکا و هم پیمانانش را خواهد برید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه ۱۸ شهریور) در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، بیان کرد: انگلستان با پادشاهی ملکه و هم پیمانانش حامی قتل عام بسیاری از انسان های بی گناه در کشورهای مختلف دنیا بوده و و انسان های بسیاری توسط این فرد و هم پیمانانش کشته و آواره شده و یا گرفتار بیماری ها وحشتناک شده اند.

 

امام جمعه قزوین ادامه داد: آنها با اینکه ادعای دموکراسی دارند به محض اینکه ملکه انگستان مرد پسر ملکه را به عنوان جانشین معرفی کردند و هیچ ارزشی برای نظر و آرا مردم انگلیس قائل نشدند و آن وقت ادعای دموکراسی هم می کنند.

 

وی به سالروز حادثه ۱۱ سپتامبر اشاره کرد و افزود: حمله به برج های دوقل ودر واقع یک حیله و مکری بود که با طراحی سردمداران صهیونیستی و استکباری انجام شد تا کشورهای اسلامی و ایران اسلامی را مورد هجمه قرار دهند.

 

آیت الله عابدینی اعلام کرد: آمریکایی ها هیچ نفعی از این حرکت شان نبرده اند و روز به روز به افول و اضمحلال نزدیک می شوند و دیگر هیچ گونه اقتدار و آوازه ای ندارند و این مقاومت اسلامی هر روز محکم تر پیش رفته و نفس آمریکا و هم پیمانانش را خواهد برید.

 

وی تأکید کرد: ان شاالله به زودی اخراج آمریکایی و هم پیمانانش از منطقه محقق شده و امیدواریم هر چه زودتر شاهد تحقق این امر باشیم.

 

امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به اهمیت تقوا و اخلاص در زندگی اظهار کرد: امیرالمومنین حضرت علی (ع) همواره خیرخواه مومنان بوده و فرمایشات ایشان سرشار ار خیرخواهی است.

 

وی توضیح داد: در فرمایشی از حضرت علی (ع) آمده است ۲ ویژگی است که اگر کسی آنها را نداشته باشد، اعمالش در نزد خداوند متعال مقبول واقع نمی شود یکی از آنها تقواست، انسان باید عملش را با تقوا مطابقت دهد و بکوشد که اعمالی که انجام می دهد به تقوا نزدیک شود.

 

آیت الله عابدینی اضافه کرد: وقتی انسان بر اساس تقوا حرکت کرده و زندگی کند اگر جایی لازم باشد گواهی و شهادت دهد با لحاظ تقوا شهادت می دهد و ضرر و نفع کسی مدنظرش نیست.

 

وی گفت: دومین نکته ای که بر اساس فرمایش حضرت علی (ع) موجب می شود تا اعمال انسان در نزد خداند متعال مورد قبول واقع شود، اخلاص است و ما باید بکوشیم تا در کارها اخلاص داشته باشیم.

 

امام جمعه قزوین اعلام کرد: منافقان وقتی می خواستند کاری انجام دهند می گفتند به نام خدا و به نام خلق قهرمان و در واقع در ظاهر هم خدا و هم خلق را می پرستیدند ولی در واقع هیچ ارزشی برای خلق قائل نبودند و بسیاری را ترور کرده و به شهادت رساندند.

 

وی خاطر نشان کرد: اگر در کار اخلاص نباشد کار انسان به ناجوانمردی کشیده می شود زیرا کار به ریا و دروغ آلوده شده است و اگر اخلاص نباشد انسان ظالم می شود و حتی در مقابل عدالت قرار می گیرد و به مرور زمان حلال و حرام برایش فرقی نمی کند.

 

آیت الله عابدینی عنوان کرد: تقوا و اخلاص اساس کار بوده و بسیار اهمیت دارد و در قیامت هم این ۲ مهم به اعمال انسان ارزش می دهد.

 

وی با اشاره به روز ملی سینما تصریح کرد: سینما رسالتی جدی در حوزه آموزش دارد و یک فیلم سینمایی باید موجب افزایش سطح فرهنگی جامعه شود و احساسات و عواطف را در مسیر عدالت، دانش و بیداری قرار دهد.

 

امام جمعه قزوین یادآور شد: برنامه های تلویزیونی باید برای مردم آورده بیشتری داشته باشد و سبب اعتلای فرهنگ دینی و تحکیم روابط خانواده شود.

 

کد خبر 1214213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha