حضور مسئولان ارشد فارس در پاتوق تبیین بسیج رسانه فارس

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، استاندار فارس و فرمانده سپاه فجر فارس در پاتوق تبیین بسیج رسانه فارس حاضر شدند و بر لزوم استفاده از ظرفیت رسانه ها برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، آیت الله «لطف الله دژکام»، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، استاندار فارس و سردار «یدالله بوعلی»، فرمانده سپاه فجر فارس در پاتوق تبیین بسیج رسانه فارس حاضر شدند و بر لزوم استفاده از ظرفیت رسانه ها برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و اعتلای استان تاکید کردند و رسالت جبهه  رسانه  انقلاب را جهاد تبیین در راستای احصا و پیگیری مشکلات مردم از مسئولین تا حصول نتیجه و بیان دست آوردهای نظام  مقدس جمهوری اسلامی عنوان کردند.

«هادی رضایی» در این دیدار گفت: حضور مقامات ارشد استان در پاتوق تبیین، مصداق توجه و اهمیت و جایگاه ویژه اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی با رویکرد امید افرینی در جامعه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس تاکید کرد: خود اصحاب رسانه بهترین و امن ترین مشاوران برای مسئولان در نبرد رسانه ای نامتقارن با دشمن هستند و سیاست گذاری رسانه ای در فارس باید توسط فعالان و دلسوزان این عرصه در کنار مسئولین  انجام شود.

کد خبر 1214218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha