اربعین مصداق جهاد تبیین برای قیام کربلا است/آگاهی بخشی برای جلوگیری از انحراف

حجت الاسلام زهتاب گفت: پیاده روی اربعین مصداق بارزی در حوزه جبهه جهاد تبیین برای بیان واقعیت های قیام کربلا و عاشورای امام حسین(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، حجت الاسلام «عبدالرحیم زهتاب» روز جمعه(18 شهریور) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته اصفهان با اشاره به پیاده روی اربعین و تاثیرات آن در جامعه شیعی گفت: این جریان عظیم و حماسی مردمی در راستای ولایت مداری و تبیین گری واقعیت های جهان اسلام است.

 

دبیر جبهه روحانیون مبارز اصفهان افزود: حضور حماسی مردم در راهپیمایی اربعین زیبایی های قیام کربلا و جبهه حق و زشتی های طرف باطل را تبیین و برای نسل های جدید و‌آینده روشن کرده و همین موضوع موجب ترس دشمن شده است.

 

وی با بیان اینکه اقدام به موقع برای انجام جهاد تبیین ضروری است، اضافه کرد: راهپیمایی اربعین یکی از مواقع ضروری برای تبیین گری بوده و با وجود گرمای هوا و تلاش های دشمن در بی اثر سازی این حرکت اما جامعه شیعی و

دوستداران اهل البیت(ع) این تلاش های نا به حق را زمین گیر کرده و دشمن را ناکام می گذارد.

 

حجت الاسلام زهتاب خاطرنشان کرد: دشمن در رسانه های جمعی و عمومی خود حرکت پیاده روی اربعین را بی تاثیر و خنثی کرده اما واقعیت موضوع که حاکی از حضور میلیون ها نفر بوده، در جهان نشر یافته و دشمن ناکام است.

 

وی با بیان اینکه بنا به فرمایش رسول اکرم(ص) بی توجهی به شبه زدایی و تبیین گری مایه لعنت اهل تخصص بوده، اذعان داشت: علما و طلاب و روحانیون در روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه نقش خود را به موقع و به جا ایفا کنند.

 

آگاهی بخشی برای جلوگیری از انحراف

 

دبیر جبهه روحانیون مبارز اصفهان با تاکید بر ضرورت حفظ سرمایه انسانی گفت: دشمن با ایجاد انحراف فکری در جنگ شناختی و ناامیدی در بین مردم سعی کرده تا اهداف خود را محقق سازد از این رو خنثی سازی این اقدامات با

آگاهی بخشی رقم می خورد.

 

وی ادامه داد: نسل جوان از بی خبری و تحریف های دشمنان دچار انحراف شده و چالش هایی را در زندگی پیدا می کنند که قابل اصلاح نیست و در این میان نقش هر فرد در بیان واقعیت ها لازم است.

 

حجت الاسلام زهتاب، تحریف انقلاب اسلامی و رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس از دیگر اقدامات دشمن برای انحراف یاد کرد و افزود: واقعیت ها غیر قابل انکار و حذف هستند اما نباید فرصت سازی برای دشمن صورت بگیرد و در

سکوت و بی توجهی افراد گمراه شوند.

کد خبر 1214223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha