برگزاری مراسم دعای ندبه به همت کانون «معراج» در مسجد خاتم الانبیا (ص) شهرکرد

طاهری سرتشنيزی گفت: مراسم دعای ندبه به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «معراج» با حضور عموم مردم به مناسبت ماه محرم و صفر و در پیش بودن اربعین حسینی در مسجد خاتم الانبیا (ص) شهرکرد برگزار شد.

«مرتضی طاهری سرتشنيزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مراسم دعای ندبه به همت اعضای کانون فرهنگی هنری «معراج» با حضور عموم مردم به مناسبت ماه محرم و صفر و در پیش بودن اربعین حسینی در مسجد خاتم الانبیا (ص) شهرکرد برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «معراج» مسجد خاتم الانبیا (ص) شهرکرد ادامه داد: در این مراسم معنوی با مداحی محمدعلی کیانی در مسجد خاتم الانبیا (ص) شهرکرد برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: مومنان منتظر که صبح جمعه های هر هفته، برای ظهور حضرت حجت (عج) راهی مسجد می شوند؛ این هفته به مناسبت در پیش بودن اربعین حسینی دعای ندبه را زمزمه کرده و از خداوند متعال تعجیل در ظهورش را طلب کردند.

 

طاهری سرتشنيزی گفت: مهم ترین دعاها در عصر غیبت، دعاى ندبه است که سفارش فراوانى به خواندن آن شده است؛ دعای ندبه از دعاهای بسیار مشهور که از امام صادق (ع) نقل شده و مستحب است در چهار عید فطر، قربان، غدیر و جمعه خوانده شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «معراج» مسجد خاتم الانبیا (ص) شهرکرد ادامه داد: برگزاری طرح اوقات فراغت، همایش های سبک زندگی، نمایشگاه های کتاب و مناسبت های مذهبی از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری «معراج» مسجد خاتم الانبیا (ص) شهرکرد است.

 

کد خبر 1214336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha