اختصاص ۲۲۵۰  میلیارد تومان برای به روز رسانی تجهیزات فنی و حرفه ای/ پیوست مهارتی پروژه ها باعث انقلاب مهارت آموزی در کشور می شود

حسینی نیا گفت: هر پروژه ای که اجرا می شود باید پیوست مهارتی داشته باشند و این مسئله باعث انقلاب مهارت آموزی در کشور می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «غلامحسین حسینی نیا» شب گذشته (جمعه 18 شهریور) در دیدار با مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید تلاش شود که همه به دانشگاه بروند، گفت: توجه به نهضت مهارت آموزی از اهداف سازمان فنی و حرفه ای است.

 

معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور افزود: مهارت آموزی هنر تبدیل علم نافه به عمل صالح است و باید مهارت را جدی گرفت.

 

وی با اشاره به توجه دولت سیزدهم به حوزه زیرساخت ها، گفت: 2 هزار و 250 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز و به روز رسانی تجهیزات فنی و حرفه ای در نظر گرفته شده که سهم گلستان کم است.

 

حسینی نیا ادامه داد: 2 میلیون و 500 هزار متر مربع فضای آموزشی با 13 هزار مرکز در سطح کشور وجود دارد.

 

وی، بودجه امسال این سازمان را یک هزار و 600 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این سازمان با محدودیت های مالی رو به رو است.

 

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از اجرای طرح مشاغل آینده در قالب آینده نگاری و آینده پژوهی است خبر داد.

 

وی تاکید کرد: هر پروژه ای که اجرا می شود باید پیوست مهارتی داشته باشند و این مسئله باعث انقلاب مهارت آموزی در کشور می شود.

 

حسینی نیا گفت: هیچ بستری بهتر از فنی و حرفه ای به درد جوانان نمی خورد و می توان جوانان را با سلاح مهارت برای اشتغال مجهز کرد.

 

 

 

کد خبر 1214350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha