ریل گذاری اعتبارات آموزش فنی و حرفه ای در مجلس است

منتظری با بیان اینکه ریل گذاری اعتبارات آموزش فنی و حرفه ای در مجلس است، گفت: وقتی اولویت نمایندگان آموزش فنی و حرفه ای نباشد دستشان موقع رای بالا نمی رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «غلامرضا منتظری» شب گذشته (جمعه 18 شهریور) در جلسه مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: تغییر به نوع نگاه و رویکرد مجلس و دولتمردان به آموزش های مهارتی و فنی و حرفه ای و تغییر رویکرد در خانواده ها به تقدم رتبه آموزش مهارتی و فنی و حرفه ای به دانشگاهی باید مورد توجه قرار گیرد و این دو مولفه نیاز به فرهنگ سازی دارد.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: پیشنهاد ما این است که با این هدف سلسله نشست هایی را سازمان فنی و حرفه ای با نمایندگان مجلس داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه ریل گذاری اعتبارات آموزش فنی و حرفه ای در مجلس است، اظهارداشت: وقتی اولویت نمایندگان آموزش فنی و حرفه ای نباشد دستشان موقع رای بالا نمی رود و باید در این راستا اینگونه نشست ها برگزار شود.

 

منتظری تاکید کرد: باید در کمیسیون آموزش، تحقیقات، کمیسیون اجتماعی و فرهنگی نشست های فوق العاده ای برای فرهنگ سازی با حضور مسئولان سازمان فنی و حرفه ای برگزار شود.

 

وی ادامه داد: تجربیات موفق فنی و حرفه ای باید در دریچه رسانه ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد و باید جامعه باور کند که راه توسعه و تحول تنها دانشگاه نیست.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: بروزرسانی تجهیزات فنی و حرفه ای استان مورد انتظار ما از سازمان فنی و حرفه ای کشور است.

 

وی افزود: پروژه های نیمه تمام استان و معیشت کارکنان فنی و حرفه ای باید مورد توجه سازمان فنی و حرفه ای قرار گیرد.

 

 

 

کد خبر 1214384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha