اعزام کاروان زیارتی شهرستان بانه به به کربلای معلی

حجت‌الاسلام رازیانی گفت: کاروان زیارتی شهرستان بانه به مقصد کربلای معلی و شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از مرز باشماق مریوان راهی شدند.

«حجت‌الاسلام عارف رازیانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان گفت:  کاروان زیارتی اهل تشیع و تسنن شهرستان بانه به مقصد کربلای معلی و شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی از مرز باشماق مریوان در روز جمعه ۱۸ شهریور جاری راهی شدند.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه افزود: اعزام و هدایت این کاروان به همت اداره تبلیغات اسلامی، هیئت مذهبی محمد رسول الله(ص) و گروه‌های جهادی این شهرستان در مرز باشماق زائرین عاشق حضرا اباعبدالله الحسین‌(ع) بدرقه شدند.

 

وی بیان کرد: زوار گرامی می‌توانند جدای از سفری آسان به کربلا از طریق مرز باشماق در شهرستان مرزی مریوان، از ظرفیت‌های بی‌نظیر گردشگری، زیبایی‌های چشم‌ نواز دریاچه زیبای زریبار و میزبانی، خونگرمی و مهمان‌نوازی مردمان کُرد این شهرستان که شهره خاص و عام است، هم لذت ببرند.

 

حجت‌الاسلام رازیانی تصریح کرد: کاروان زیارتی شهرستان بانه اعم از روحانیون اهل سنت، زن و مرد، جوان و نوجوان در قالب دو دستگاه مینی بوس بودند که از شهرستان بانه اعزام به سمت مریوان و از آنجا به عراق رهی شدند.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه خاطرنشان کرد: امسال مردم شهرستان بانه نیز همسو با مردم ایران بصورت خود جوش و مشتاق زیارت کربلا بودند و یکی از مهمترین اهداف این سفر ایجاد انسجام و آشنایی زائرین با همدیگر وایجاد فضای دوستی در قالب یک اردوی زیارتی است.

 

گفتنی است؛ سرپرست کاروان زیارتی شهرستان بانه حاج عطاءالله امینی مسئول هیئت مذهبی محمد رسول الله(ص) و ماموستا رسول احمد سیوچ از گروهای جهادی این شهرستان هستند.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1214389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha