اولین مراسم غبارروبی مضجع منور حضرت عبدالعظیم(ع) بعد از محدودیت‌های کرونایی

غبارروبی رسمی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بعد از محدودیت‌‌های کرونایی، با حضور دوستداران اهل بیت(ع) برگزار شد.

 خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف، آئین غبارروبی مضجع شریف حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بامداد پنجشنبه هفدهم شهریور ماه، در آستانه اربعین حسینی با حضور دلدادگان و عاشقان آل الله و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در این آستان مقدس برگزار شد.

 

در این مراسم معنوی که اولین غبارروبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بعد از محدودیت‌‌های کرونایی بود، خادمان افتخاری آستان مقدس به همراه خانواده‌های خود، دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و جمعی از مسؤولان شهرستان ری حضور داشتند.

 

این مراسم در فضایی آکنده از عطر معنویت که صحنه‌های زیبایی از اشک و عشق به اهل بیت علیهم السلام را خلق کرده بود، با تلاوت آیاتی از قرآن آغاز و با قرائت زیارتنامه توسط حاج مهدی سماواتی و مداحی توسط حاج مجتبی باقری همراه بود.

 

در ادامه این آئین معنوی، حاضران در این مراسم، با اشک دیده و پارچه‌های مزین به نام حضرت سیدالکریم، به غبارروبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) پرداختند و با دیدگان بارانی غبار از دل و جان شستند.

 

عاشقان آل الله داخل ضریح مطهر محدثی که ثواب زیارتش برابر با ثواب زیارت امام حسین(ع) است، دست نیاز به سوی معبود گشودند و با اشک‌های بی اختیار و دل‌های بی ‌قرار، غبار از حریم ملائک شستند و برای ظهور صاحب عصر(عج)، شفای بیماران و نابودی کامل بیماری کرونا دعا کردند.

 

کد خبر 1214450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha