لزوم چاره اندیشی برای جذب ۱۷۰۰میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان مازندران

فتح الله پور با بیان اینکه پایان سال مالی ۱۴۰۰ تا آخر شهریور ماه سال جاری است، گفت: درحوزه اعتبارات عمرانی استان ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبارات جذب نشده داریم امید است کار کارشناسی دقیق‌تری برای جذب به موقع این اعتبارات صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «فرج الله فتح الله پور» امروز (۱۹شهریور) در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان مازندران که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، با بیان اینکه اعتبارات عمرانی استان به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شد و ۱۷۰۰میلیارد تومان از اعتبارات جذب نشده در حوزه عمرانی داریم، اظهار کرد: بخشی از این اعتبارات به ارزش  ۵۵۰میلیارد تومان جذب شد. 

 


رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مازندران با اشاره به اینکه تاخیر در مبادله موافقت نامه ها از جمله دلایل جذب اعتبارات عمرانی می باشد، گفت:پایان سال مالی 1400 تا آخر شهریور ماه سال جاری است وباید زودتر نسبت به جذب این اعتبارات عمرانی تدبی رشود.

 

وی تصریح کرد: باید کار کارشناسی دقیق‌تری برای جذب به موقع این اعتبارات صورت گیرد تا شاهد بروز مشکلات در راستای عدم تخصیص اعتبارات عمرانی برای استان نباشیم.

 

فتح الله پور تغییرات کاربری غیراصولی را از مهمترین چالش‌های استان مازندران  بیان کرد و خواستار برنامه ریزی برای حفظ مزارع و باغات شد.

 

وی بازنگری در طرح‌های هادی روستایی را از ضروریات دانست و گفت: بنیاد مسکن باید در این زمینه تدابیر لازم را انجام دهد.

 

 

کد خبر 1214475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha