بخشی نگری برخی از مدیران موجب افزایش ساخت و ساز غیر مجاز شد

فرزانه با بیان اینکه تخریب ویلاهای غیرمجاز توسط دستگاه قضایی راه حل جلوگیری از خوش نشینی در مازندران نیست، گفت:رهبری بیش از یک دهه دغدغه جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز دارند؛ اما با بخشی نگری برخی مدیران شاهد افزایش ساخت و ساز غیرمجاز هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«ولی‌الله فرزانه» امروز (۱۹شهریور) در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان مازندران که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد،با بیان اینکه هجوم غیر بومی ها به استان زمینه ساز ساخت وسازهای غیر مجاز شده‌است، اظهار کرد: از نتایج این تغییر کاربری‌ها علاوه بر از دست رفتن اراضی کشاورزی، به هم خوردن بافت جمعیتی است.

 

نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از روستاها فاقد طرح هادی هستند ممکن است از نظر جمعیتی به حد نصاب نرسیده باشد یا دهیار و شورا نداشته باشد، لازم است تکلیف این مناطق در خدمات رسانی مشخص شود، اظهار کرد: یکی از مشکلات اجرای طرح هادی عدم موافقت جهادکشاورزی است.


وی گفت: جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه باید در سطح ملی حل شود.

 

فرزانه با بیان اینکه تخریب ویلاهای غیرمجاز توسط دستگاه قضایی راه حل جلوگیری از خوش نشینی در مازندران نیست، افزود:مقام معظم رهبری بیش از یک دهه دغدغه جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز دارند؛ اما با بخشی نگری برخی از مدیران شاهد افزایش ساخت و ساز غیر مجاز در استان هستیم.

 

 

وی گفت: با این وضع موجود با قوانین سابق نه تنها برای ما نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود بلکه زمین‌های زیادی تغییر کاربری داده می‌شود.

 

 

کد خبر 1214488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha