کادر درمان خراسان شمالی راهی کربلا شدند

تیم درمانی خراسان شمالی شامل ۴۰ نفر از پزشکان، پرستار، دارویار و ماما به‌منظور خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی عازم کربلا شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ دکتر «حمیدرضا صدوقی» معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و به همت بسیج جامعه پزشکی، 40 نفر از کادر درمان استان برای ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به کربلای معلا اعزام شدند.

 

وی با بیان اینکه این افراد شامل پزشک، پرستار و دارویار، خدمات رایگان خود را به زائران اربعین حسینی ارائه خواهند داد، افزود: پیش از این نیز کاروان اورژانس این دانشگاه در قالب چهار تیم به مرز عراق عازم شدند.

 

دکتر صدوقی با بیان اینکه کاروان دانشجویان دانشگاه نیز رهسپار این کنگره عظیم شده‌اند، تصریح کرد: تأمین سلامت زائران از اهمیت ویژه‌ای در وزارت بهداشت برخوردار است و اقدام تیم‌های درمانی در ارائه خدمات رایگان در ایام اربعین، اقدامی قابل تحسین است.

 

گفتنی است؛ آئین بدرقه تیم درمانی قمر بنی هاشم(ع)خراسان شمالی برای عزیمت به کربلا و خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی روز جمعه 18 شهریورماه با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد.

کد خبر 1214492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha