۱۳ مدرسه  به صورت مستقل آماده خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع )است

صفری،گفت: ۱۳ مدرسه با تعداد ۶۷ کلاس درسی و سیزده نمازخانه به صورت مستقل آماده خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) است.

علی اشرف صفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه با اشاره به اسکان زائران اربعین حسینی در مدارس، گفت: با توجه به اینکه ۱۹ مدرسه برای رفاه حال زائرین آماده خدمات رسانی است روزانه حدود ۸۰۰ زائر در مدارس این شهرستان اسکان داده می شود.

 

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرپل ذهاب ،افزود:در کنار دیگر دستگاه ها و ادارات دولتی شهرستان در امر اسکان زائرین اباعبدالله الحسین(ع) در ایام اربعین حسینی آموزش و پرورش هم پای کار است.

 

وی خاطر نشان کرد: امکانات سرمایشی زیر انداز و سرویس های بهداشتی به همراه پارکینگ با امنیت کامل از خدمات این اماکن اسکان در آموزش و پرورش می باشد.  

 

صفری، تصریح کرد:امسال هم با توجه به بازگشایی مرز خسروی کرمانشاهیان چشم به راه زوار اربعین هستند و تلاش خواهند کرد تا در اسکان و پذیرایی زوار اربعین سنگ تمام بگذارند .

 

رئیس آموزش و پرورش سرپل ذهاب ،اظهار کرد: به صورت روزانه به همراه معاونین و کارشناسان مربوطه در خصوص اسکان زائرین از مدارس محل اسکان بازدید می شود .

 

وی در پایان گفت: مدارس در سنوات گذشته هم آمادگی اسکان زوار اربعین را داشته اند و امسال نیز تا پایان بازگشت زوار اربعین آماده اسکان زوار هستند.

 

کد خبر 1214515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha