تردد  بیش از ۷۶۰ هزار خودرو در محدوده محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در ایام اربعین حسینی

کرمی،گفت:با توجه به آغاز حماسه اربعین حسینی تا کنون۷۶۰هزار و ۸۹۷ دستگاه خودرو در محدوده محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد کرده اند.

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه ، با اشاره به افزایش تردد خودروها در محمور مواصلاتی استان کرمانشاه در اربعین حسینی، گفت: کرمی گفت: طی شبانه روز گذشته شاهد ورود۷۸هزار و ۷۴۲ دستگاه خودرو به استان و خروج ۶۳هزار و ۶۸۰ دستگاه خودرو از استان کرمانشاه بوده ایم.

 

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه،افزود : تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نسبت به روز قبل  ۱۵ درصد افزایش داشته است .

 

وی خاطر نشان کرد: تعداد خودروهای سنگین ورودی به محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه ۹ هزار و ۷۲۶ دستگاه و تعداد خودروهای سنگین خروجی از استان را هفت هزار و ۶۷۸ دستگاه  است .

 

کرمی تصریح کرد: حجم عظیمی از زوار اربعین به مرز خسروی مراجعه کرده اند، و مشکلی از نظر جابه جایی زوار اربعین وجود ندارد بلکه تعدادی اتوبوس به منظور خدمات رسانی به زوار اربعین به عراق منتقل شده اند.
 

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، اظهار کرد: زائران اربعین باید قبل از شروع سفر، با برنامه‌ریزی و در نظر گرفتن تمامی جوانب، سفر خود را آغاز کنند.

 

 

 

کد خبر 1214546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha