۲۰ مدرسه و مسجد تجهیز و آماده پذیرایی از زائرین امام حسین(ع) در سرپل ذهاب

بابلی ،گفت:۲۰ مدرسه و مسجد تجهیز و آماده پذیرایی از زائرین امام حسین(ع) هستند و ظرفیت در نظر گرفته شده بیش از ۷ هزار نفر بود که تاکنون بیش از ۴ هزار نفر در شهرستان اسکان داده شدند.

صدرالله بابلی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان از کرمانشاه ، با اشاره به روندتردد زوار اربعین حسینی از شهرستان،گفت: با نگاه ویژه رئیس جمهور و وزیر کشور و همچنین استاندار کرمانشاه مرز خسروی بازگشایی شد و بارقه امیدی در استان کرمانشاه در بین مردم ایجاد گردید. 
 
 
فرماندار سرپل ذهاب،افزود: امنیت کامل در شهرستان سرپل ذهاب و مسیر تردد زائرین حاکم است و دستگاه‌های اجراشهرستان سرپل ذهاب با تمام توان و امکانات پای کار هستند.
 
 
وی  بابیان اینکه شهرستان در مسیر تردد زائران اربعین برای عزیمت به مرز خسروی قرار دارد آماده پذیرایی از زوار امام حسین (ع) است،خاطر نشان کرد:۱۱ کمیته ستاد اجرایی، برگزاری ۱۰ جلسه، ماموریت ها و مسئولیت های دستگاه های مختلف برای خدمات دهی به زوار حسینی مشخص شد. 
 
 
بابلی تصریح کرد: ۵ تیم گشت جاده ای پلیس راه و  ۵ مورد فوریت های پزشکی با آمبولانس در شهرستان از ورودی تا خروجی مستقر هستند و در حال حاضر۶ موکب اربعین در سطح شهرستان با تدارک میان وعده، شام و ناهار و صبحانه در خدمت زائرین در حال فعالیت است.
 
 
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب ،اظهار کرد: گشت راهداری در قالب چند تیم در حوزه استحفاظی  در حال فعالیت است و ستاد متمرکز اسکان در محل موکب ها در وروری شهر برقرار است و همچنین حرم احمدابن اسحاق(ره) و قرارگاه فرهنگی حضرت ولیعصر(عج) نیز برای زائرین آماده شده است.
کد خبر 1214557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha