خدمات رسانی موکب های اوقاف و امور خیریه فارس به زائران اربعین حسینی به صورت ۲۴ ساعته

حجت ‌الاسلام موسوی گفت: موکب های اربعینی «الشهیدین حاج قاسم سلیمانی» و «حاج ابومهدی المهندس» اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس از ۱۶ شهریور به صورت ۲۴ ساعته خدمات ‌رسانی به زئران حسینی را آغاز کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، حجت ‌الاسلام «سید عباس موسوی»، امروز (شنبه 19 شهریور) با اشاره به خدمات رسانی موکب های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس به زائران اربعین حسینی در جمع خبرنگاران گفت: موکب های اربعینی «الشهیدین حاج قاسم سلیمانی» و «حاج ابومهدی المهندس» اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس از 16 شهریور به صورت 24 ساعته خدمات ‌رسانی به زئران حسینی را آغاز کرده اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: در این موکب های اربعینی ارائه غذا یک ساعت پس از هر وعده نماز انجام می شود و با وجود محدودیت در مرزها در 2 روز اخیر به دلیل تردد زائران اما خدمت ‌رسانی به زائران از مرز خسروی  به عنوان کوتاه ‌ترین مسیر تا کربلا در «منذریه» واقع در خاک عراق همچنان توسط موکب های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس که از سه روز پیش در «منذریه» عراق مستقر شده اند، ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در این 2 موکب، 40 خادم به زوار امام حسین (ع) خدمات دهی می کنند و با ارائه صبحانه، میان ‌‌وعده، نهار و شام از محل موقوفاتی همچون آقاباباخان، صاحب دیوان، معزالوزاره، قوام و نصیرالملک به پذیرایی از زائران می پردازند.

حجت الاسلام موسوی اعلام کرد: موکب های استان فارس تا چهار روز پس از اربعین حسینی هم به زائران خدمات خواهند دارد و امسال آشپزخانه اختصاصی توسط موکب برپا شده و علاوه بر سه  وعده اصلی غذا، میان ‌وعده هم برای زائران در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی به کار گرفته ایم و  نانوایی سیار و دستگاه فلافل‌ زن اتوماتیک از امکاناتی که امسال در موکب اداره کل اوقاف فارس تدارک داده شده است.

کد خبر 1214569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha