استاندار خوزستان از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی عیادت کرد

خلیلیان امروز با حضور در بیمارستان گلستان اهواز ضمن عیادت از حجت الاسلام کلاه کج، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در جریان آخرین وضعیت روند درمانی وی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «صادق خلیلیان» امروز (شنبه ۱۹ شهریور) با حضور در بیمارستان گلستان اهواز از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عیادت کرد.

 

استاندار خوزستان ضمن عیادت از حجت الاسلام رضا کلاه کج در جریان آخرین وضعیت روند درمانی وی قرار گرفت.

 

لازم به ذکر است، روز گذشته خودرو حامل همراهان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که به خوزستان سفر کرده بود در مسیر بازگشت از هفتکل به اهواز واژگون شد.

 

در این حادثه چهار نفر از سرنشینان بلافاصله پس از حادثه، توسط اورژانس به بیمارستان شهدای سلامت هفتکل منتقل و بعد از اقدامات اولیه به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند. 

 

حجت‌الاسلام کلاه کج مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و مرتضی جمشیدی سرپرست گروه تحول اداری این اداره کل دچار مصدومیت شدند و بنی‌هاشمی مسئول بودجه اداره کل ارشاد استان و ارشاد استعدادی مدیرکل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خوشبختانه آسیب جدی ندیدند.

 

در حال حاضر از میان مصدومان حجت‌الاسلام کلاه کج به دلیل شکستگی دنده در بیمارستان بستری است و مابقی سرنشینان و حادثه دیدگان مرخص شدند.

 

کد خبر 1214574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha