تاکید بر فراهم شدن زیرساخت های بهداشتی و درمانی قوی در شهرستان ها

در دیدار نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک بر فراهم کردن زیرساخت های بهداشتی و درمانی قوی در شهرستان ها تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «علیرضا نظری» امروز در دیدار بادکتر امانی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: شهرستان خمین به دلیل موقعیت مناسبی که دارد مورد استقبال نیروهای طرحی است، اما ماندگاری آنها کم است و باید برای ماندن آنها برنامه ریزی کرد .

 

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شرایط بهداشتی و درمانی این شهرستان با شرایط مطلوب فاصله دارد، بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته زیرساخت های حوزه  سلامت از جمله بیمارستان تازه ساخت این شهرستان آماده شده که با کمک و حمایت دانشگاه علوم پزشکی در اراک، افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

در ادامه این دیدار، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز ضمن ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه بهداشت و درمان گفت: هر اندازه شهرستان ها از لحاظ زیرساخت های بهداشتی و درمانی قوی باشند، به همان مقدار از بار مراجعات به مراکز شهرستان ها و مرکز استان کاسته و از اتلاف وقت مردم کاسته می شود.

 

«علیرضا امانی» بیان کرد: خمین شهرستان مهمی است و با توجه به زیرساخت های موجود تلاش می کنیم مشکلات این حوزه را همپوشانی کنیم.

کد خبر 1214576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha