لزوم تلاش در جهت افزایش کیفیت آموزش در مدارس خوزستان

حمیدی‌نژاد بر لزوم استفاده از مربیان پرورشی کارآمد و مجرب در مدارس و تلاش در جهت افزایش کیفیت آموزش استان خوزستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «مسعود حمیدی‌نژاد» امروز (شنبه ۱۹ شهریور) در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک اظهار کرد: ۹۸ درصد کتاب‌های سال تحصیلی جدید در بین مدارس شهرستان اندیمشک توزیع و ۱۰۰ درصد کلاس‌بندی مدارس انجام شده و ما نگرانی در این زمینه نداریم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: عقب‌ماندگی آموزش و پرورش استان خوزستان با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به مرور زمان جبران خواهد شد و ریز مسائل و مشکلات تمام مدارس سطح استان بررسی شده است و آموزش و پرورش خوزستان توسعه پیدا می‌کند.

 

وی اذعان کرد: کمبود قابل توجهی در فضای آموزشی و سخت‌افزاری در اندیمشک وجود ندارد که باید از مسئولان‌ این شهرستان که نگاه ویژه به آموزش و پرورش دارند تقدیر کرد و کمبودها و مشکلات نرم‌افزاری مدارس اندیمشک نیز برطرف خواهند شد.

 

حمیدی‌نژاد تصریح کرد: با کمک مسئولان، بخشی از مسائل و مشکلات زمین‌های چمن و سالن‌های ورزشی و تجهیزات آموزشی برطرف و در مهرماه تجهیزات جدید به این اماکن و فضاهای آموزشی اضافه خواهد شد.

 

وی با تاکید بر لزوم استفاده از مربیان پرورشی کارآمد و مجرب در مدارس و تلاش در جهت افزایش کیفیت آموزش در مدارس سطح شهرستان اندیمشک و استان خوزستان عنوان کرد: در کنار آموزش در مدارس باید به ورزش نیز توجه ویژه‌ای شود‌.

 

در این نشست مدیران آموزش و پرورش اندیمشک و بخش الوارگرمسیری به بیان گزارشی از حوزه کاری خود پرداختند.

 

کد خبر 1214586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha