کاهش نسبی تعداد بستری‌شدگان کرونایی/ نقشه کرونایی گلستان یکپارچه زرد شد

گلفیروزی با اشاره به کاهش نسبی شمار بستری شدگان کرونایی در گلستان، گفت: در حال حاضر ۱۴۳ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی و بیمارستان های استان بستری هستند.

«سعید گلفیروزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان اظهارکرد: شمار بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان گلستان در روزهای اخیر به طور نسبی کاهش یافته است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: براساس آخرین آمارها در حال حاضر ۱۴۳ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که تعداد آنها نسبت به روز گذشته ۱۵ نفر کمتر شده است.

 

وی افزود: خوشبختانه تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا نیز نسبت به روزهای گذشته کاهش یافته و اکنون ۳۸ بیمار در بخش های آی سی یو تحت مراقبت های ویژه هستند که حال ۱۸ بیمار متصل به ونتیلاتور وخیم است.

 

گلفیروزی با اشاره به تغییرات رنگ بندی کرونایی استانT گفت: با کاهش شیوع بیماری و تعداد بستری شدگان کرونایی دو شهرستان پرخطر استان از این وضعیت خارج شدند.

 

وی بیان کرد: در حال حاضر همه شهرستان‌ های استان گلستان از جمله مرکز استان و شهرستان گنبدکاووس در شرایط زرد کرونایی قرار دارند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک و تکمیل واکسیناسیون در پیشگیری از این بیماری بسیار مهم است.

 

کد خبر 1214634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha