خروج بیش از ۷۹۰ هزار نفر زائر ایرانی از مرزهای شلمچه و چذابه

جولانژاد گفت: ۷۹۰ هزار و ۸۷ زائر ایرانی اربعین حسینی تا ۱۸ شهریور از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه خارج شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوزستان، «محمد جولانژاد» امروز (شنبه ۱۹ شهریور) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از (۱ تا ۱۸ شهریور) یک میلیون و ۴۵ هزار و ۵۱۳ نفر از ۲ پایانه مرزی شلمچه و چذابه تردد داشتند که از این میزان ۷۹۴ هزار و ۴۷ زائر ایرانی خارج و ۱۷۵ هزار و ۵۷۷ زائر ایرانی وارد کشور شدند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان افزود: از این تعداد تردد ۲۵۹ هزار و ۵۱۵ هزار نفر از پایانه مرزی چذابه به ثبت رسید که سهم خروج زایران ایرانی ۲۰۶ هزار و ۲۴ نفر و ورود زایران ایرانی به کشور از این مرز ۴۰ هزار و ۳۹۲ نفر بود.

 

وی با بیان اینکه طی ۱۸ روز گذشته از مرز شلمچه ۷۸۵ هزار و ۹۹۸ زائر تردد داشتند تصریح کرد: از این تعداد ۱۳۵ هزار و ۱۸۵ نفر ورود و ۵۸۸ هزار و ۶۳ نفر از مرز خارج شدند.

 

جولانژاد بیان کرد: روز گذشته (۱۸ شهریور) از پایانه مرزی بین المللی شلمچه ۱۵۴ هزار و ۵۴۷ تردد داشتند که ۱۰۹ هزار و ۲۴۳ زایر ایرانی خارج و ۴۲ هزار و ۸۷۸ زائر ایرانی وارد کشور شدند.

 

وی یاد آور شد: در همین روز از پایانه مرزی بین المللی چذابه ۸۰ هزارو ۷۴۷ تردد ثبت شده که ۶۳ هزارو ۶۳۴ زائر ایرانی خارج و ۱۶ هزارو ۷۴۲ زایر ایرانی وارد کشور شدند.

 

کد خبر 1214641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha