بازگشایی و تجهیز کتابخانه تخصصی فرهنگ‌سرای مهر کاشان

واحدیان از بازگشایی و تجهیز کتابخانه فرهنگ‌سرای مهر کاشان با ۵۰۰ جلد کتاب تخصصی هنر خبر داد.

محمدحسین واحدیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: کتابخانه تخصصی فرهنگ‌سرای مهر کاشان بازگشایی و با کتب تخصصی هنر تجهیز و بروزرسانی شد.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: این اقدام به منظور گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، دسترسی آسان به کتاب‌های مفید و تازه‌های نشر در حوزه هنر، حمایت از مؤلفین و بالا بردن سطح آگاهی هنرمندان با انجام اقدامات زیر ساختی انجام شده است.

 

واحدیان ادامه داد: در ماه جاری به منظور افزایش مراجعین و میزان رضایت مندی هر چه بیشتر شهروندان، ۵۰۰ عنوان کتاب مرتبط با رشته‌های مختلف هنری به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال برای این کتابخانه تهیه شد.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با اشاره به بازگشایی مجدد کتابخانه تخصصی هنر در فرهنگ‌سرای مهر پس از کاهش شیوع ویروس کرونا گفت: این کتابخانه با ۸ هزار جلد کتاب تخصصی همه روزه آماده خدمت رسانی به هنرمندان است.



واحدیان با بیان اینکه فرهنگ‌سرای مهر با داشتن ظرفیت‌های متعدد پاتوقی برای رفت و آمد هنرمندان است، افزود: بروزرسانی کتاب‌ها در رشته‌های مختلف هنری و کتب عمومی، خرید نرم افزار کتابخانه، فهرست نویسی و شماره گذاری کتاب‌ها از جمله فعالیت‌های صورت گرفته در این کتابخانه برای رونق دوباره آن است.

 

 

کد خبر 1214697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha