مهمترین پیام پیاده روی اربعین وحدت جهان اسلام در برابر استکبار است

طاهرخانی گفت: مهمترین پیام اربعین، وحدت جهان اسلام، وحدت جبهه مقاومت و وحدت تشیع و مسلمانان در برابر استکبار و دشمنان به خصوص آمریکا، اسرائیل و انگلیس است.

«مهدی طاهرخانی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین گفت: پیاده روی اربعین همایش بزرگ تشیع و جهان اسلام است که هر سال در کشور عراق به و در ایام اربعین شکل می گیرد.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین ادامه داد: به همت و تلاش شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم به ویژه حاج قاسم سلیمانی این مسیر و پیاده روی و رزمایش بزرگ فرهنگی شکل گرفته و ایجاد شده است و با زحمات این شهدا بوده که این مسیر همواره شده تا دلدادگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) بتوانند در ایام اربعین حسینی  به کربلای معلی سفر کنند.

 

وی عنوان کرد: مهمترین پیام اربعین، وحدت جهان اسلام، وحدت جبهه مقاومت و وحدت تشیع و مسلمانان در برابر استکبار و دشمنان به خصوص آمریکا، اسرائیل و انگلیس است و ارتجاع منطقه در مقابل این جریان قرار دارد.

 

طاهرخانی خاطر نشان کرد: حضور در پیاده روی اربعین وحدت جبهه مسلمین را نشان می دهد که ان شاالله امسال هم این مراسم با شکوه هرچه تمام تر برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: کسانی که در همایش بزرگ پیاده روی اربعین شرکت می کنند توصیه می کنیم قوانین و مقررات را رعایت کرده و در کشور عراق به میزبان اصلی که مواکب و مردم عراق هستند احترام گذارند و میزبانان را مورد تکریم قرار دهند و ان شاالله با همدلی و وحد ت این برنامه به خوبی برگزار شود.

کد خبر 1214745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha