هم افزایی دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت شهری کرج با هدف ارتقاء سلامت شهروندان

ایزدیار با اعلام خبر تفاهم نامه مدیریت شهری کرج با دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: دانشگاه علوم پزشکی و مدیریت شهری کرج با هدف ارتقاء سلامت شهروندان هم افزایی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عمار ایزدیار» طی نشست هم اندیشی با دانشگاه علوم پزشکی و شورای شهر کرج که یکشنبه ۲۰ شهریور برپا شد گفت: هم افزایی دستگاه های خدمت رسان با مدیریت شهری زمینه رشد و پویایی جامعه است. 

 

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: موضوع سلامت شهروندان یکی از نگاه ها و شاخص های مدیریت شهری است که برای تحقق و ارتقاء این مهم تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه علوم پزشکی البرز و مدیریت شهری منعقد شد. 

 

وی با اشاره به اینکه مطالبات شهرداری از دانشگاه علوم پزشکی در قالب این توافق نامه همکاری دیده شده است بیان کرد: حوزه سلامت دغدغه ای اساسی از طرف متولیان امر نسبت به جامعه است به همین منظور قانون نیز وظائف و مقرراتی را معین کرده است.

 

وی اظهار کرد: با هدف تحقق پروژه هم افزایی با دانشگاه علوم پزشکی، عملیات ساخت دانشکده های متعدد مانند دانشکده پزشکی در نظر گرفته شده است که شهرداری موظف به تأمین بخشی از املاک دانشکاه علوم پزشکی است. 

 

 

 

 

کد خبر 1214746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha