پاراگرایدرسوار مفقوده پیدا شد/ پیکر فرد فوتی در حال انتقال به پایین دست است

غریب آبادی از پیدا شدن پاراگرایدرسوار مفقوده در ارتفاعات شهرستان کردکوی بعد از گذشت پنج روز خبر داد و گفت: پیکر فرد فوت شده در حال انتقال است.

«قاسم غریب آبادی» امروز (یکشنبه ٢٠ شهریور) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان با اعلام این خبر گفت: پاراگرایدرسوار مفقوده در ارتفاعات درازنو شهرستان کردکوی بعد از گذشت پنج روز پیدا شد و پیکر فرد متوفی در حال انتقال است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: جنازه فرد متوفی در منطقه قاطر بانی بالای ذغال انبار پیدا شده است.

 

وی ادامه داد: روز سه شنبه هفته گذشته (١۵ شهریور) سقوط دو پاراگلایدرسوار در ارتفاعات درازنو گزارش شد که یکی از آنها دو سرنشین و دیگری تک سرنشین داشت.

 

غریب آبادی گفت: بلافاصله تیم های امدادی از منابع طبیعی، محیط زیست و نیروهای مردمی در محل حضور پیدا کردند و خوشبختانه با توجه به اینکه پاراگلایدر دارای دو سرنشین دستگاه جی پی اس داشت را شناسایی و افراد را پیدا شدند و به مکان امن انتقال داده شد.
 


وی افزود: اما شخصی که تک نفره پریده بود هیچ امکانات ارتباطی به غیر از یک بی سیم که اطلاع داده بود به درخت گیر کرده است نداشت که ارتباط بی سیم هم قطع شد.
 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: از روز سه شنبه ۵۰۰ نفر نیرو برای یافتن فرد مفقود شده به کارگیری شده بودند.

 

وی اظهارداشت:  نفر سوم توسط هلی شات و پاراموتور داوطلب  پیدا شد.

 

غریب آبادی گفت: برای این عملیات جستجو، دو  دستگاه هلی شات و دو دستگاه پاراموتور، هفت دستگاه خودروکمکدارسبک و چهار دستگاه موتورسیکلت از سایر دستگاه های همکار (مدیریت بحران،  محیط زیست، منابع طبیعی، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی) بکار گیری شدند.

 

 

کد خبر 1214768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha