حضور دسته جمعی بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی» در پیاده روی اربعین

گواهیان از حضور دسته جمعی بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم در پیاده روی اربعین حسینی (ع) خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: عشق و ارادت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» نسبت به ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) آنها را به سوی زبارت کربلا و حرم این امام همام رهنمون کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم افزود: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری امسال و در حماسه اربعین حسینی (ع) به صورت جمعی در این آیین باشکوه شرکت کرده تا در کنار دیگر زائران حسینی، خالق حماسه دیگری شوند.

 

وی بیان کرد: نوجوانان مسجدی نیز پا به پای یکدیگر و در کنار بزرگترهای مسجد به حماسه اربعین ملحق شده تا نام خود را در لیست زائران حضرت سیدالشهدا (ع) ثبت و ضبط کنند.

 

گواهیان عنوان کرد: بچه های مسجد در این برنامه، مسیر نجف تا کربلای معلی را پیاده طی کرده و پس از زیارت حرم امیرالمومنین (ع) به زیارت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) می شتابند.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین بچه های مسجد در مدت حضور در کشور عراق، دیگر اماکن مقدسه و معنوی شیعیان را زیارت کرده و نسبت به خاندان ائمه اطهار (ع) ادای احترام می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» همچنین به حضور کربلا اولی ها در مراسم پیاده روی اربعین نیز اشاره کرد و گفت: شور و حال کربلا اولی های مسجدی در حماسه اربعین وصف ناپذیر است.

کد خبر 1214801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha