کمترین میزان جرم و جنایت در میان قشر ورزشکاران رخ می دهد

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران گفت: وقتی آمار جرم و جنایت را بررسی می کنیم می بینیم کمترین جرم و جنایت در میان قشر ورزشکاران رخ می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین پیش از ظهر امروز (۲۰ شهریور) به همراه پرسنل خود با سردار عزیزی فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران دیدار کرد.

 

در این دیدار سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق اسان تهران ورزش را امر به معروف دانست و گفت: وقتی آمار جرم و جنایت را بررسی می کنیم می بینیم قشر ورزشکار کمترین سهم را دارد که این خود نشان دهنده ارزش و جایگاه والا ورزش است.

 


عزیزی تصریح کرد: برای سرعت در مسیر بالندگی و اقتدار کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می بایست همه ما با پیروی از ولایت فقیه، ارتقای روحیه جهادی و انقلابی، در مسیر خدمت گذاری گام برداشته و از آن پاسداری کنیم.

 


وی اضافه کرد: امیدواریم با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و با گسترش ورزش در جامعه و شور و نشاط اجتماعی، دغدغه ها و ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی را به حداقل برسانیم.

 

حامد رستمی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین هم عنوان داشت: نیروی انتظامی استان در تمامی زمینه ها با ورزش و جوانان همکاری لازم داشته است.

 

متولی ورزش و جوانان ورامین با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی ضمن تاکید بر این تعامل گفت: اداره ورزش و جوانان ورامین و فرماندهی انتظامی شرق استان تهران باید با توان بیشتری همایش ها و برنامه های مختلف در حوزه ورزش همگانی را برگزار کنند تا بتوانیم تعامل بیشتری با مردم و جوانان و نوجوانان داشته باشیم.

 

وی یادآور شد: برنامه های مختلف ورزشی در حوزه ورزش و جوانان در جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی، مبارزه با اعتیاد و اشتغال جوانان برگزار می شود که این امر به مدافعان نظم و امنیت انتظامی استان در بسیاری از موارد کمک خواهد کرد.

 

 

کد خبر 1214814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha