لزوم همکاری مدارس فارس برای فعالیت های کانون زبان ایران در استان فارس

کامرانی گفت: کانون زبان ایران در استان فارس بعد از تهران بزرگ ‌ترین مرکز جذب زبان ‌آموز است و خواستار همکاری مدارس برای در اختیار گذاشتن فضای آموزشی برای فعالیت آن در استان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (یکشنبه 20 شهریور) در جلسه مشترک بررسی راه‌ های همکاری بیشتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان، اداره نوسازی و سازمان دانش ‌آموزی فارس گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برای ایجاد تغییرات اساسی و بنیادی در آموزش و پرورش کمک رسانی می کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بیش از نیم قرن کانون در عرصه تعلیم و تربیت تجربه دارد و تمامی فعالیت‌ های خود را بر اساس سند ملی حقوق کودک و نوجوان و راهبردهای سند تحول تنظیم و اجرا می‌ کند.

وی اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس آماده هر نوع همکاری با دانشگاه فرهنگیان، آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و سازمان دانش آموزی فارس است.

کامرانی تاکید کرد: عمده‌ فعالیت کانون پرورش فکری بعد از انقلاب اسلامی صورت گرفته و مصداق سخن مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است که فرموده اند: « شما در کانون با نسلی سر و کار دارید که هر چه را فرا بگیرد در او ماندگار خواهد شد».

وی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نهادی است انقلابی و پس از پیروزی انقلاب، بزرگانی در آن رشد کرده‌ و کارهای فاخر هنری، فرهنگی و ادبی به جامعه ارائه داده ‌اند. 

کامرانی اضافه کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یکی از متولیان مهم چاپ و انتشارکتاب کودک و نوجوان است و مرغک کانون بر روی هر کتابی قرار بگیرد، بی‌ تردید آن کتاب فاخر و ارزشمند است.

وی با اشاره به طرح «کانون مدرسه» بیان کرد: خواستار از سرگیری مجدد این طرح در مراکز فرهنگی هنری با همکاری آموزش و پرورش استان هستیم.

کامرانی با تاکید بر مشکلات فضای آموزشی کانون زبان ایران هم گفت: کانون زبان ایران در استان فارس بعد از تهران بزرگ ‌ترین مرکز جذب زبان ‌آموز است و خواستار همکاری مدارس برای در اختیار گذاشتن فضای آموزشی برای فعالیت آن در استان هستیم.

کد خبر 1214866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha