زیرساخت‌های ایجاد شده در مرز تمرچین قابل تقدیر است

احمد وحیدی گفت: زیرساخت‌های ایجادشده در مرز تمرچین برای تردد زائران اربعین، در چند ماه گذشته قابل‌تقدیر است.

به‌گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «احمد وحیدی» امروز (20 شهریور) در جریان بازدید از مرز تمرچین در جمع خبرنگاران گفت: زیرساخت‌های ایجاد شده در منطقه مرزی تمرچین برای اعزام زائران بسیار مناسب ارزیابی می‌شود و ایجاد این زیر ساخت‌ها در چند ماه گذشته اقدامی بسیار ارزشمند است که قابل‌تقدیر می‌باشد.

 

 وزیر کشور افزود: مرز تمرچین آمادگی اعزام روزانه چند هزار نفر را به کربلای معلی دارد.

 

 وی ضمن تقدیر از زحمات استاندار آذربایجان غربی و تیم همراه ویف تصریح کرد: برای ایجاد زیرساخت‌های لازم در راستای اعزام زائران تلاش‌های شبانه‌روزی انجام‌شده است که شایسته تقدیر می‌باشد.

 

 این مسئول اضافه کرد: تعاملات و گفت‌وگوهای استاندار آذربایجان غربی با طرف عراقی قبل‌از اعزام زائران نیز بسیار کارساز بوده که در منطقه مرزی تمرچین این مسئله به‌خوبی نمود پیدا کرده‌است.

 

 وحیدی، تسهیل در عبورومرور زائران را یکی از برجستگی‌های مرز تمرچین عنوان کرد و گفت: بدون‌شک مرز تمرچین در سال‌های بعد نیز میزبان زائران اربعین حسینی خواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: اربعین نماد وحدت مسلمانان جهان بوده و حضور شیعه و سنی در کنار یکدیگر بیانگر این زیبایی مثال زدنی است.

 

وزیر کشور، از فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در ایجاد مسیری امن و بدون ترافیک برای اعزام زائران به مرز تمرچین قدردانی کرد واظهار داشت: شرایط آب‌وهوایی معتدل و زیرساخت‌های ایجاد شده در این منطقه سبب شده تا مرز تمرچین به گذرگاهی امن و مناسب برای اعزام زائران شمال غرب کشور تبدیل شود.

کد خبر 1214906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha