پیشگامی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز در خدمات رسانی به راهپیمایی اربعین

هاجری گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز پس از کلانشهر تهران در خدمات رسانی به راهپیمایی جهانی اربعین حسینی جلودار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، «محمدرضا هاجری» امروز (یکشنبه 20 شهریور) با اشاره به راهپیمایی اربعین حسینی گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز پس از کلانشهر تهران در خدمات رسانی به راهپیمایی جهانی اربعین حسینی جلودار است.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز افزود: موکب «احمد ابن موسی (ع)» در زمین بزرگی که از فرمانداری خرمشهر دریافت کرده از سال 92 در مرز شلمچه به ده ها هزار زائر کربلای معلی به خدمت رسانی می پردازد.

 

وی اضافه کرد: شاخه دوم موکب «احمد ابن موسی (ع)» در فاصله نجف تا کربلا مستقر شده و به خدمات رسانی و نظافت مسیر حرکت زائران در ایران، نجف و کربلا مشغول است.

 

هاجری تاکید کرد: اختصاص 40 اتوبوس ویژه برای تردد زوار و فعالیت گسترده سازمان اتوبوسرانی و پایانه ها، ده ها هزار عارف همایش جهانی کربلا از اقدامات این موکب است.

 

وی گفت: مایه افتخار ماست که شورا اسلامی شهر و شهرداری شیراز به نمایندگی از مردم شریف شهر مقدس شیراز در خدمات رسانی به زائران کربلا پیشگام است.

 

کد خبر 1214924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha