اعلام برنامه های حوزه سرمایه گذاری در گرگان/ با هر سلیقه سیاسی سازگار هستم

پایین محلی برنامه ها و پروژه های بزرگ در حوزه سرمایه گذاری شهرستان گرگان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «عیسی پایین محلی» امروز (یکشنبه 20 شهریور) در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه گفت: یکی از مهمترین وظایف اصحاب رسانه و خبرنگاران، برخورد صادقانه و شفاف با مسائل است.

 

فرماندار گرگان افزود: تقوا، صداقت، عفاف و انفاق نسبت به خود و دیگران لازم است و باید در سرلوحه کار باشد.

 

وی با اشاره به خدمت 32 ساله خود، گفت: در این ایام سعی کردم لقمه حرامی در بدن من و خانواده ام وجود نداشته باشد و همچنان هم این راه را ادامه می دهم.

 

 

پایین محلی در خصوص انتصابات، اظهارداشت: پایبند به میز و نمیکتی که نشسته ام نیستم، نمی توانم جایی فعالیت کنم که انتصابات را فرد دیگری انجام دهد و من کاره ای نباشم.

 

وی افزود: با هر سلیقه سیاسی سازگاری دارم و بسیار راحت کار می کنم و قائل به انجام انتصابات توسط خودم هستم.

 

فرماندار گرگان این را هم گفت: کار اجرایی با فرماندار نیست ولی در اجرا قرار داده شدیم و نظارت ها را نیز دنبال می کنیم.

 

وی با اشاره به آسیب های اجتماعی در گرگان، افزود: متاسفانه اعتیاد در جامعه ما زیاد شده و افراد معتاد برای هزینه مصرفی خود دست به هر کاری می زنند.

 

پایین محلی در خصوص پارک بانوان نیز گفت: این پارک در منطقه ای ایجاد شده که مشکلات امنیتی دارد.

 

وی افزود: ابعاد فرهنگی برخی از خانواده ها، ابعاد خوبی نیست، نظارت از سوی نهادهای نظارتی انجام می شود ولی وسع این نهادها کم است.

 

فرماندار گرگان با اشاره به جابجایی ساختمان دخانیات از داخل شهر، گفت: جای این ساختمان مرکز و داخل شهر نیست، این محل بهترین مکان برای ایجاد فضای سبز است.

 

وی در خصوص سرمایه گذاری در حوزه شهرستان گرگان، افزود: اولویت من ساخت پروژه های بزرگی همچون تله کابین گرگان، پارک موزه، مرمت بافت های تاریخی و فرسوده، ایجاد مجموعه فاخر در حوزه صنایع دستی و بازارچه صنایع دستی، تملک ساختمان دخانیات و تبدیل آن به فضای سبز، تملک گاراژها و تبدیل به بازارچه های مختلف و ایجاد شهرک سلامت توریست است.

 

کد خبر 1214971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha