اساس کار انجمن «حمایت زندانیان» شیراز، حمایت از این قشر آسیب دیده اجتماع است

بحرینی گفت: اساس کار انجمن حمایت زندانیان شیراز، حمایت از این قشر آسیب دیده اجتماع است باید ابتدا به دنبال ایجاد درآمد پایدار برای آنان باشیم تا از آسیب های احتمالی که ممکن است گریبانگیر آنان شود پیشگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، «سید مصطفی بحرینی»، امروز (یکشنبه ۲۰ شهریور) در چهارمین جلسه هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز که با حضور فرماندار شیراز، معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های فارس، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز و اعضای هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان در دفتر دادستان مرکز استان برگزار شد، گفت: رسالت انجمن حمایت زندانیان، علاوه بر حمایت از خانواده های زندانیان بی بضاعت، ایجاد درآمد پایدار و اشتغالزایی برای این خانواده ها است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس و رئیس هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز افزود: این نهاد حمایتی باید تمام تلاش خود را در زمینه اشتغالزایی خانواده های زندانیان بکار گیرد تا این خانواده ها به حقوق ناچیز انجمن وابسته نباشند.

وی تاکید کرد: زمینی که برای ایجاد کارگاه اشتغال خانواده ها در منطقه «احمدآباد» شیراز در نظر گرفته شده است هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود ودر زمینه تخصیص آب برای زمین 82 هکتاری برای کاشت گیاهان دارویی و گلخانه ای تسریع شود.

رئیس هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز اظهار داشت: راه اندازی ساختمان اداری، آموزشی و کارگاهی انجمن حمایت از اولویت های این مرکز باشد و با هدف درآمدزایی برای خانواده ها، بخش تجاری آن نیز با رعایت موازین قانونی به بخش خصوصی واگذار شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس گفت: اساس کار انجمن، حمایت از این قشر آسیب دیده اجتماع است باید ابتدا به دنبال ایجاد درآمد پایدار برای آنان باشیم تا از آسیب های احتمالی که ممکن است گریبانگیر آنان شود پیشگیری کنیم.

 

کد خبر 1214986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha