کوتاهی معاونت فرهنگی شهرداری قابل انکار نیست/ ارائه خدمات به زائران اربعین

شریعتی با بیان اینکه در گذشته به معاونت فرهنگی در خصوص انتصابات تذکر داده شده است، گفت: برخی از افراد بکارگرفته شده در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری توانایی و مهارت کافی در این حوزه ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، احمد شریعتی روز یکشنبه(20 شهریور) در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای شهر اصفهان به انتصابات معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اشاره کرد و اظهارداشت: برخی از این افراد توانایی کار فرهنگی در اصفهان را ندارند.

 

عضو شورای شهر اصفهان افزود: برخی از افراد بکارگرفته شده در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری توانایی و مهارت کافی در این حوزه ندارند و همین موضوع منجر به آسیب به این عرصه و پیشرفت کارها خواهد شد.

 

وی با انتقاد از این چنین وضعی گفت: در نطق پیش از دستور 45 روز پیش هم این مسئله تذکر داده شد اما مسئولان معاونت فرهنگی در عملکرد خود تجدید نظر نداشته و اگر این رویه پیش برود، مجبور به بیان مصادیق آن خواهیم بود.

 

ارائه خدمات به زائران اربعین

عضو شورای شهر اصفهان با بیان اینکه استان اصفهان محل گذر بسیاری از زائران اربعین است، گفت: ایجاد بستر و موکب برای خدمات رسانی به آنان لازم بوده و مدیریت شهری و با مشارکت تشکل های مردمی این کار را انجام دهد.

 

وی ادامه داد: ورودی شرق وغربی اصفهان و مسیر صفه از جمله مکان هایی است که زائران وارد اصفهان می شوند و با پیش بینی مکان و مراکزی به این افراد در مسیر برگشت از عراق خدمت ارائه بدهند.

 

خشکسالی و آسیب های آن بر پیکره طبیعت اصفهان

شریعتی با بیان اینکه طبیعت و فضای سبز شهری اصفهان به سختی مدیریت می شود، گفت: خشکسالی و مدیریت غلط منابع آبی موجب خسارت های زیادی به محیط طبیعی شده و نیاز به تدبیر ویژه مسئولان است.

 

وی گرمای هوا و کمبود منابع آبی را چالشی پیش روی طبیعت اصفهان بیان کرد و گفت: فضای سبز در پی این اتفاقات زود خزان شده و رنگ پاییز گرفته است.

 

به گفته عضو شورای شهر اصفهان، مسئولان نسبت به فضای سبز، محیط زیست و شرایط زیست مردمی دغدغه نشان بدهند و اینگونه فضای سبز را از بین نبرند که البته مدیریت شهری در این حوزه کارهای زیادی را برای حفظ آن

انجام داده اما باید مسئولان اشتباهات خود را اصلاح کنند.

 

وی ادامه داد: سرزندگی شهر و محیط زیست به دنبال جریان آب در رودخانه و مادی ها ایجاد می شود و نباید زاینده رود مقطعی بشود.

 

 

کد خبر 1214991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha