۲۰۰ بسته لوازم التحریر جهت کمک به دانش آموزان نیازمند جمع آورری شد

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان گفت: با توجه به فرارسیدن آغاز سال تحصیلی جدید، ۲۰۰ بسته لوازم التحریر جهت کمک به دانش آموزان محروم و نیازمند شیروان جمع آوری شد.

«جواد حشمتی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: با کمک خیرین، 200 بسته لوازم التحریر جهت کمک به دانش آموزان محروم و نیازمند تحت پوشش مرکز نیکوکاری محسنین شیروان جمع آورری شد.

 

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان عنوان کرد: با کمک و مشارکت بیش از 35 خیر که از طریق اطلاع رسانی مجازی جذب شدند مبلغ 200 میلیون ریال جمع آوری شد که جهت کمک به دانش آموزان نیازمند شناسایی شده لوازم التحریر برای آنان خریداری شد.

 

حشمتی خاطرنشان کرد: طی ماه اخیر هم 120 بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال توسط یکی از خیرین تهران بین افراد تحت پوشش این مرکز توزیع شد.

 

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از هزار و 300 خانواده نیازمند تحت پوشش مرکز نیکوکاری محسنین شیروان هستند که به صورت ماهیانه کمک هایی را از مرکز دریافت می کنند.

 

مسئول مرکز نیکوکاری محسنین شیروان اضافه کرد: از ابتدای تاسیس این مرکز تاکنون به همت خیرین و مردم کمک های نقدی و غیر نقدی در ایام و مناسبت های مختلف صورت گرفته که از جمله آن می توان به توزیع بسته های معیشتی، گوشت، نان مهربانی، غذای گرم، بهسازی منازل روستایی و سایر اقدامات عمرانی اشاره کرد که همچنان ادامه دارد و در بحث خدمات موردی، هفت نفر جهت کار در کارگاه معرفی شدند.

 

حشمتی حمایت از ایتام، رفع مشکلات معیشتی محرومان، تامین جهیزیه نوعروسان و اهدا لوازم ضروری منزل، ارائه خدمات درمانی، فرهنگی و مسکن به نیازمندان را از جمله اهداف این مرکز برشمرد.

 

 

 

کد خبر 1215001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha