استقرار ۹ دستگاه اتوبوس از دزفول جهت خدمت رسانی رایگان به زائران در مرز چذابه

مدیر سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری دزفول گفت : در حال حاضر ۹ دستگاه اتوبوس این سازمان به صورت تمام وقت به منظور خدمات رسانی به زائران در مرز چذابه مستقر هستند.

«محمد صفاری پور» امروز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوزستان، به تشریح اقدامات و خدمات رسانی این سازمان در مرز چذابه پرداخت و اظهار کرد: از تاریخ ۷ شهریور با همراهی سازمان های عمران و مدیریت پسماند شهرداری دزفول و سازمان آب، تجهیزات و کانکس هایی برای اسکان راننده ها به مرز چذابه اعزام نمودیم.

 

مدیر سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری دزفول به اعزام پنج دستگاه اتوبوس مِلکی توسط این سازمان از روز ۱۱ شهریور به مرز چذابه اشاره کرد و افزود: از ۱۶ شهریور نیز چهار دستگاه اتوبوس از بخش خصوصی برای خدمت رسانی به زائران اباعبدالله به مرز چذابه اعزام شده اند.

 

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۹ دستگاه اتوبوس به صورت تمام وقت در حال خدمات رسانی به زائران در مرز هستند.

 

صفاری پور تصریح کرد: روز پنجشنبه نیز یک دستگاه مینی بوس به صورت رایگان برای عزیمت به مرز در اختیار اکیپی از خادمان که جهت خدمت رسانی به افراد مسن و دارای معلولیت جسمانی هستند قرار گرفت؛ همچنین ۲ اکیپ دیگر از این خادمان نیز طی روزهای آینده تا قبل از اربعین به صورت رایگان به مرز اعزام خواهند شد.

 

کد خبر 1215010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha