بیست و چهارمین «جشنواره بین المللی قصه گویی» در آران و بیدگل برگزار شد

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آران و بیدگل از برگزاری مرحله شهرستانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی در این شهرستان خبر داد.

«نرگس شمس» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل گفت: مرحله شهرستانی بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آران و بیدگل برگزار شد.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آران و بیدگل افزود: این جشنواره طی یک هفته ویژه ۳ گروه سنی نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال، بزرگسالان ۱۸ سال به بالا و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها در بخش های قصه گویی سالنی، ۹۰ ثانیه ای و پادکست برگزار شد.

 

 

شمس ادامه داد: در مجموع بیش از ۸۰ نفر در بخش قصه گویی این جشنواره با یکدیگر به رقابت پرداختند که کوچک ترین عضو شرکت کننده ۳ و نیم سال سن و بزرگ ترین شرکت کننده ۶۹ سال سن داشتند. 

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آران و بیدگل افزود: اختتامیه مرحله شهرستانی این جشنواره با مشارکت شهرداری آران و بیدگل و با حضور فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولان، کودکان و نوجوانان، والدین، مربیان، پدربزرگ و مادربزرگ ها و علاقه مندان به قصه و قصه گویی در سالن اجتماعات این کانون برگزار شد.

 

شمس اظهار داشت: تلاوت قرآن، سخنرانی فرماندار، پخش کلیپ فعالیت های تابستانه کانون و کلیپ روند اجرایی جشنواره، اجرای قصه های برگزیده در بخش های نوجوان، پادکست و ۹۰ ثانیه ، نمایش و معرفی کتاب از جمله برنامه های اختتامیه این جشنواره بود.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آران و بیدگل افزود: در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

 

 

 

کد خبر 1215045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha