بازگشت ۲ هزار و ۷۰۰ زائر اربعین به استان قزوین

معیری گفت: از روز جمعه تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۰ شهریور ۷۳ دستگاه ناوگان برای بازگرداندن هم استانی ها به مرز مهران اعزام شدند و تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ زائر به استان قزوین بازگشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «علیرضا معیری» در گفتگوی خبری با اشاره به بازگشت زوار اربعین بیان کرد: با توجه به ابلاغیه ستاد مرکزی اربعین کشور مبنی بر ممنوعیت صدور صورت وضعیت اتوبوسی به سوی مرزهای شش گانه، جلساتی مرتبط با این موضوع برگزار و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شد.

 

جانشین کمیته حمل و نقل ستاد اربعین استان قزوین ادامه داد: از ساعت هشت صبح روز جمعه تا ساعت 18 روز یکشنبه 20 شهریور، 73 دستگاه ناوگان برای بازگرداندن هم استانی ها به مرز مهران اعزام شدند و تاکنون 2 هزار و 700 زائر به استان قزوین بازگشته اند.

 

وی عنوان کرد: با توجه به این امر همکاران ما در پایانه برکت مستقر شده و امورات مرتبط با هدایت ناوگان، هدایت زوار، کنترل و نرخ مصوب و ایمنی ناوگان را عهده دار شدند؛ با توجه به اینکه پایانه برکت پایانه ای بزرگ و وسیع است، یک دستگاه بالن با عنوان «قزوین» بر فراز این پایانه برافراشته شده و قزوینی ها می توانند با دنبال کردن این بالن به سکوی مرتبط با استان مراجعه کرده و سوار اتوبوس شوند.

 

معیری خاطر نشان کرد: در خصوص قیمت بلیت هم بر اساس نرخ مصوبی که اعلام شده برای اتوبوس های 25 نفره 525 هزار تومان، برای اتوبوس های 32 نفره 443 هزار تومان و برای اتوبوس های 44 نفره 359 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1215053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha