تحصن «روز خیانت» در بیروت

جمعیت اسلامی الوفاق، تحصن نمادین با عنوان «روز خیانت» همزمان با سالروز امضای توافقنامه عادی سازی روابط بحرین با رژیم صهیونیستی را در بیروت برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از منامه پست، جمعیت اسلامی الوفاق بحرین همزمان با دومین سالگرد امضای توافقنامه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و رژیم حاکم بحرین، تحصن نمادینی را با عنوان «روز خیانت» در بیروت برگزار کرد.

«شیخ حین الدیهی» معاون دبیرکل جمعیت الوفاق در سخنانی بر همبستگی ملت بحرین با ملت فلسطین در دفاع از آرمانش و مقاومت دربرابر تجاوزات صهیونیستی تاکید کرد.

 

الدیهی گفت: ما در همبستگی با ملت فلسطین می ایستیم. ملت بحرین همیشه و تا ابد با این ملت و آرمان آن می ایستد تا آخرین وجب از سرزمین فلسطین را بازپس بگیرد.

وی تاکید کرد: هرکسی با رژیم صهیونیستی عادی سازی کند و در کنار آن بایستد، سرنوشتش با زوال این رژیم، به نابودی می رود. این رژیم و هرتوافقنامه ای با آن بقا ندارد.

 

معاون دبیرکل الوفاق گفت: ملت بحرین عادی سازی با دشمن صهیونیستی را در همه نوع آن نمی پذیرد. هرگز باوجود وعده ها و تهدیدها رژیم آل خلیفه تسلیم نمی شود. بحرین کشوری است از هویتش محافظت خواهد کرد و هرگز نمی پذیرد که سرزمینش توسط این رژیم هتک حرکت شود.

 الدیهی با تایید فراخوان های آیت الله شیخ عیسی قاسم، روحانی برجسته بحرینی مبنی بر تحریم انتخابات آینده، گفت: ما نیز تاکید می کنیم که هیچ مشارکتی در پارلمان وجود ندارد که تصمیمات رژیمی که با رژیم صهیونیستی عادی سازی کرده است، مهر کند. ملت بحرین افتخار نمی کند که با این رژیم بایستند.

 

«رندلی جبور» رئیس اتحادیه رسانه های سمعی و بصری در لبنان با رد عادی سازی رژیم صهیونیستی در همه اشکال تاکید کرد و گفت: باید همه کشورها، ملت ها و رهبران گردهم جمع شوند و این رژیم را از سرزمین عربی اشغالی خارج کنند.

جبور افزود: چیزی که بیش از همه مرا تحریک می کند، این سوال جاهلانه است که چرا صلح نمی کنیم و پایان نمی دهیم؟

 

وی تاکید کرد: عادی سازی به اصطلاح «توافقنامه صلح» همان «توافقنامه مشکوک » با «تجار معبد موهوم» است. من هزاربار شهادت با حقیقت را به شهادت با دروغ ترجیح می دهم.

شیخ زهیر جعید، هماهنگ کننده کل جبهه کار اسلامی در لبنان، تلاش های عربستان برای سوق دادن کشورهای اسلامی به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: عربستان تلاش می کند با عادی سازی روابط با اشغالگران ، لباسی اسلامی سنی بدهد. اما اسلام، اهل تسنن و عبیت از آنها و آنچه انجام می دهند، مبرا است.

 

وی تاکید کرد: امروز آزادگان مقاوم وجود دارند،  فارغ از دین و مذهبشان، حتی اگر متدین نباشند، متحدند و برادرند. مسیحی شرقی، شریک وطن و شریک یک خط هستند..

رونی آلفا، نویسنده و روزنامه نگار، خواستار تحقیق درباره اهداف دولت آمریکا، به ویژه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در سوق دادن رژیم های عربی از جمله بحرین به سمت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شد.

کد خبر 1215146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha