اعزام ۴۰ دستگاه ناوگان برای بازگشت زائران خراسان جنوبی از مرز مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل جاده ای اتوبوسی استان برای بازگشت زائران اربعین خبرداد و گفت: ۴۰ دستگاه ناوگان برای بازگشت زائران استان به مرز مهران اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده ظهر امروز (۲۱ شهریور) به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: ناوگان حمل و نقل مسافربری عمومی استان آماده بازگرداندن زوار اربعین از مرزها است که به این منظور اکثر ناوگان اتوبوسی جهت بازگشت زائرین آماده خدمت رسانی هستند.

 


وی افزود: به این منظور طی دو روز گذشته 40 دستگاه ناوگان برای بازگشت زائران به مرز مهران اعزام شده اند.

 


جلال زاده تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح اعزام زائران اربعین حسینی تا 20 شهریور، ۶ هزار و ۳۷۵ زائر از استان با ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز مهران اعزام شدند، که جابجایی زائران استان طی این مدت در قالب 170 دستگاه اتوبوس و سواری ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شده است.

 


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی ادامه داد: تمام تلاش اداره کل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای استان این است که ناوگان مورد نیاز را برای بازگشت زائران اربعین حسینی با اولویت ایمنی سفر، در کمترین زمان تأمین کند.

 


جلال زاده تصریح کرد: تمامی هماهنگی های لازم با انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل برای آمادگی ناوگان و جابه‌جایی زائران صورت گرفته و ناوگان حمل و نقل مسافر استان با تمام ظرفیت آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین است.

 


وی یادآور شد: زائران می توانند هنگام بازگشت به کشور مرز ورودی مد نظر خود را از طریق سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ اطلاع رسانی کنند تا از خدمات ناوگان حمل و نقل جاده ای به راحتی استفاده کنند.

 

 

 

کد خبر 1215154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha