آزمون دوره تربیت مربی کودک و نوجوان بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) برگزار شد

آزمون دوره تربیت مربی کودک و نوجوان بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، هشتمین دوره تربیت مربی کودک و نوجوان بنیاد استان تهران که از شانزدهم تیر ماه با حضور بیش از یکصد شرکت کننده آغاز شده بود به اتمام رسید.

سیده وحیده حسینی مسئول واحد خواهران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان تهران در این خصوص گفت: هشتمین دوره تربیت مربی کودک و نوجوان بنیاد استان تهران طی هشت جلسه چهار ساعته با تدریس حجج اسلام کفیل، رجبی، حسن محمودی، جواد محمودی، موسوی و بیات انجام شد، که هر کدام از اساتید به تدریس سرفصلی خاص پرداختند.



مسئول واحد خواهران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان تهران افزود: آزمون کتبی پایانی این دوره در دو نوبت انجام می گیرد که نوبت اول با حضور شصت و پنج شرکت کننده برگزار شد و نوبت دوم آزمون پس از پایان ایام اربعین از مابقی شرکت کنندگان به عمل خواهد آمد.

حسینی گفت: پس از تصحیح اوراق، مصاحبه ای با واجدین شرایط صورت خواهد گرفت و هر کدام از افرادی که قابلیت مربی شدن را داشته باشند، امتیاز لازم را کسب کرده و گواهی نامه تربیت مربی کودک و نوجوان به وی داده خواهد شد.

وی در ادامه گفت: مربیانی که گواهی این دوره را کسب کنند در قرارگاه های انتظار، مساجد و مدارس استان تهران مشغول فعالیت خواهند شد.

کد خبر 1215180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha