ایجاد ۲۱۶۴ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان

بحیرایی از ایجاد ۲ هزار و ۱۶۴ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛«علی بحیرایی» در جمع خبرنگاران با اشاره به ایجاد 2 هزار و ۱۶۴ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در استان سمنان گفت: ۱۰۲۹ شغل ایجاد شده در زمینه خدماتی، ۴۷۷ طرح دام و طیور و آبزی، ۲۴۲ طرح صنایع دستی، ۱۷۵ طرح حمل نقل و ۱۲۷ طرح مشاغل صنعتی بوده است.

 

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه بعد از اجرایی شدن هر طرح اشتغال، نظارت‌های بیش از سه تا پنج سال با هدف پایداری و در صورت ضرورت اعطای تسهیلات تکمیلی انجام می‌شود، اضافه کرد: ۱۰ هزارو ۵۱۳ طرح تحت نظارت این نهاد است که در پنج ماهه سال جاری ۴۸۸۴ نظارت توسط کارنشناسان این حوزه انجام شده است.

 

وی تصریح کرد: ۱۷۶ نفر در این مدت از طریق دفاتر کاریابی استان سمنان به کارفرمایان معرفی و مشغول به کار شدند.

 

بحیرایی از حمایت این نهاد از طرح های دانش بنیان در قالب پرداخت تسهیلات یک میلیارد تا ۵۰۰ میلیون ریالی خبر داد و افزود: در سال جاری برای اجرای طرح، تولید دستگاه میکرو جلبک و کود ماه،ی استودیو تولید محتوا فیلم ،کشت جلبک اسپرولینا ،ابزار وسایل اندازه گیری دقیق علمی و طراحی ماشین آلات کشاوری وطراحی ماشین آلات کشاوری تسهیلات پرداخت شده است.

 

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان یادآور شد: ایجاد پنج هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان استان سمنان با اعتبار ۳۱۵ میلیارد تومان در سال جاری پیش‌بینی شده است.

کد خبر 1215184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha