بیش از ۱۰۵ هزار تُن گندم در خراسان شمالی خریداری شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی گفت: تاکنون ۱۰۵ هزار و ۱۴۱ تُن محصول تولیدی گندم‌کاران استان با قیمت تضمینی خریداری شده که این روند ادامه دارد.

«سیدجلال موسوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: اکنون 24 مرکز خرید گندم در استان فعال است و کشاورزان می توانند محصول تولیدی خود را به این مراکز تحویل دهند.

 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این میزان گندم به وسیله بیش از هفت هزار کشاورز استان و در قالب بیش از ۲۱هزار محموله به دولت تحویل شده است.

 

وی درباره پرداخت وجوه گندم خریداری شده از کشاورزان استان گفت: ارزش ریالی گندم خریداری شده تاکنون بیش از 12 هزار و 143 میلیارد ریال بوده است.

 

موسوی خاطرنشان کرد: گندم به صورت تضمینی و با قیمت مصوب ۱۰۵ هزار ریال و با احتساب ۱۰ هزار ریال به عنوان هدیه در مجموع به قیمت ۱۱۵ هزار ریال خریداری و خرید گندم تنها از طریق سامانه جامع پهنه بندی سازمان جهاد کشاورزی انجام می‌شود.

 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان شمالی افزود: تاکنون 80 درصد از مطالبات گندم کاران استان پرداخت شده و بر این اساس، کشاورزانی که تا چهارم مردادماه جاری گندم خود را به دولت عرضه کرده اند، وجوه آن را دریافت کردند.

 

 

کد خبر 1215188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha