پویش «به عشق حسین(ع) می‌بخشم» موجب رهایی یک پدر از پای چوبه دار شد

خانواده ایی در شهرستان پارس آباد مغان به حرمت ماه محرم و به عشق سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) از قصاص قاتل مادر خود گذشت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل؛ حجت الاسلام والمسلمین «سیدحسین علوی» رییس توسعه حل اختلاف استان اردبیل اعلام کرد: خانواده ایی در شهرستان پارس آباد مغان به حرمت ماه محرم و به عشق سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) از قصاص قاتل مادر خود گذشت کردند.

 

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: با تلاش هیأت جهادی بخشایش ستاد صبر استان اردبیل از ابتدای ماه محرم تا به امروز و با راه اندازی پویش سراسری "به عشق حسین(ع) می بخشم" 5 نفر از قاتلین غیر عمد در استان اردبیل از پای چوبه دار نجات پیدا کرده اند.

 

از مصادیق بارز اسلام و ائمه اطهار علیهم السلام تاکید بر ایجاد صلح و سازش، برادری و آشتی بین مردم می باشد و همواره در این زمینه خداوند متعال برای کسانی که در این راه قدم می گذارند اجر، ثواب و پاداش خوبی در نظر گرفته است. در این راستا ستاد مردمی صبر، جهت فراهم کردن زمینه صلح و سازش در دعاوی و پرونده های قضایی مهم از قبیل اختلافات طایفه ای، قصاص و آزادی زندانیان به حرمت ماه محرم و صفر  و همچنین ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و 72 تن از یاران با وفایش، در اقدامی ارزشمند پویش به عشق حسین می بخشم راه اندازی کرد.

کد خبر 1215239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha