تبیین گردشگری زیارتی شهر مقدس شیراز با موضوع سومین حرم اهل بیت (ع) در موکب «احمد ابن موسی (ع)»

غلامی گفت: در موکب «احمد ابن موسی (ع)» شهرداری شیراز علاوه بر این خدمات شاهد ارائه خدمات مباحث فرهنگی با محوریت تکریم خانواده، مادر و کودک و تبیین گردشگری زیارتی شهر مقدس شیراز با موضوعیت سومین حرم اهل بیت (ع) هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، «غلامرضا غلامی»، امروز (دوشنبه ۲۱ شهریور) با حضور در موکب خادمین حضرت احمد ابن موسی (ع) شهرداری شیراز در نقطه مرزی شلمچه گفت: موکب «احمد ابن موسی (ع)» در زمینه حمل‌ و نقل زائران اربعین از پارکینگ تا پایانه مرزی، اسکان و ارائه خدمات بهداشتی، آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی، گردشگری مذهبی و تکریم خانواده، تنظیف مرز شلمچه و پاکسازی سطح خرمشهر از نخاله و زباله به زائران امام حسین  (ع) خدمت ‌رسانی‌ می ‌کند.

 

نائب‌ رئیس کمیته خدمات شهری ستاد هماهنگی اربعین فارس افزود: حمل ‌و نقل زوار از پارکینگ تا پایانه مرزی توسط ۸۰ دستگاه اتوبوس و ۱۶۰ راننده به انجام می رسد.

 

جانشین ستاد اربعین شهرداری شیراز اضافه کرد: برای تنظیف کل مرز شلمچه با ظرفیت ۴۰۰ نفر نیروی پاکبان و دستگاه ‌های مختلف تنظیف و پرس زباله و نصب ۶۰۰ سطل ۶۶۰ لیتری زباله در طول مسیر توسط این موکب به انجام رسیده است.

 

وی پاکسازی و جمع ‌آوری نخاله ‌ها و زباله ‌های سطح شهر خرمشهر را از دیگر اقدامات شهرداری شیراز عنوان کرد و گفت: زوار اربعین حسینی در مرز شلمچه به استعداد  یک هزار و ۲۰۰ زائر برای استراحت شب به همراه سرویس بهداشتی و حمام نیز از خدمات موکب «احمد ابن موسی (ع)» شهرداری شیراز است.

 

غلامی ادامه داد: حمل کانکس با جرثقیل برای استفاده سایر موکب‌ ها در مواقع لزوم و انجام خدمات ایمنی توسط نیروهای عملیاتی آتش ‌نشانی برای بهره‌ وری زائران از خدمات دیگر این موکب است.

 

وی گفت: در موکب «احمد ابن موسی (ع)» شهرداری شیراز علاوه بر این خدمات شاهد ارائه خدمات مباحث فرهنگی با محوریت تکریم خانواده، مادر و کودک و تبیین گردشگری زیارتی شهر مقدس شیراز با موضوعیت سومین حرم اهل بیت (ع) هستیم.

 

کد خبر 1215241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha