راه اندازی خدمات رایگان اینترنت در اطراف صحن مطهر علوی و جاده «یاحسین»

آستان مطهر علوی خدمات رایگان اینترنتی را در ایام اربعین برای زائران در اطراف صحن مطهر علوی و جاده «یاحسین» راه اندازی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی(ع)،  به دستور دبیرخانه آستان مطهر علوی، حوزه فناوری اطلاعات در بخش امور اداری در آستان مطهر علوی، خدمات اینترنتی رایگان را برای زائران در اطراف صحن علوی و موکب اصلی این آستان در جاده نجف اشرف – کربلای معلی عمود 96 راه اندازی کرد.

 

برهمین اساس، مهندس کرار الجواهری، رئیس حوزه فناوری اطلاعات در آستان مطهر علوی گفت: به دستور دبیرخانه این آستان همه خدمات برای زائران فراهم شده است. ما از روز اول ماه صفر راه اندازی خدمات رایگان اینترنتی در اطراف حرم را آغاز کردیم. علاوه بر این برای موکب آستان مطهر علوی در جاده نجف و کربلا عمود 96 را نیز انجام دادیم.

 

وی ادامه داد: این خدمت رسانی به زائران امکان اتصال به اینترنت را به مدت نیم ساعت فراهم می کند تا زائران بتوانند با خانواده خود ارتباط برقرار کنند یا با گمشدگان خود از خویشاوندان و دوستان ارتباط داشته باشند.

حوزه فناوری اطلاعات در ارایه خدمات الکترونیکی مربوط به زیارت اربعین مانند به روزرسانی سامانه راهنمایی گمشدگان با افزودن امکانات جدید و فناوری مدرن و سامانه زائران گمشده و سامانه خودروها و سامانه سرپرستان خدمات کمک می کند.

کد خبر 1215242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha