اکران فیلم در همه سینماهای خراسان شمالی نیم بها شد

سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، از اکران فیلم های سینمایی سینماهای خراسان شمالی امروز به مناسبت روز ملی سینما به صورت نیم بها خبرداد.

«رضا رضایی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد گفت: علاقه‌مندان به هنر هفتم امروز بیست و یکم شهریورماه می توانند به صورت نیم بها به تماشای فیلم های سینمایی در حال اکران در سینماهای استان بنشینند. 


سرپرست معاونت امور هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهارکرد: فیلم سینمایی«دوزیست» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی سعید خانی که در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت امروز ساعت 20 در سینما گلشن بجنورد به صورت نیم بهاء اکران خواهد شد. 


رضایی در باره این فیلم گفت: در جنوب شهر پسری به نام عطا با پدرش زندگی می‌کند و دو تن از دوستان خود را نیز به خانه راه داده‌است اما کلفتی که برای همسایه‌شان کار می‌کند، دلبستگی خاصی به این پسر دارد ولی عطا از این موضوع چیزی نمی‌داند. این کلفت دختری را به خانه عطا می‌آورد و ادعا می‌کند که دخترخاله‌اش است و از عطا می‌خواهد برای چند روزی مخفیانه او را در منزل خود نگه دارد. عطا این موضوع را می‌پذیرد و ماجراها با ورود این دختر به خانه شروع می‌شود و...


وی تصریح کرد: جواد عزتی، هادی حجازی فر، ستاره پسیانی، الهام اخوان، مجید نوروزی، پژمان جمشیدی و مانی حقیقی در فیلم سینمایی«دوزیست» ایفای نقش می کنند. 


رضایی همچنین گفت: انیمیشن «پسردلفینی»  به کارگردانی و نویسندگی «محمد خیراندیش» و تهیه‌کنندگی «محمدامین همدانی» امروز بیست و یکم شهریورماه ساعت 18 در سینما گلشن بجنورد برای علاقه‌مندان به صورت نیم بهاء به روی پرده می رود. 


 وی با بیان اینکه پسر دلفینی داستانی با ژانر ماجراجویی و کمدی دارد، درباره این فیلم گفت: هواپیمایی در دریا سقوط می‌کند. یک دلفین (سفید) به همراه مادرش (نانا) نوزاد انسانی (پسر دلفینی) را در دریا پیدا می‌کند و از او مراقبت می‌کنند. سر انجام پسر دلفینی بزرگ می‌شود و بعداز اینکه متوجه می‌شود که او یک انسان است به دنبال پیدا کردن مادرش از دریا خارج شده و راهی جزیره می‌شود. او توسط ناخدا مروارید نگهداری می‌شود.

 

 

 

کد خبر 1215255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha