استعدادهای آینده‌سازان کشور شناسایی شود

رضایی‌پور بر شناسایی استعداد و ایده‌های کودکان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: والدین برای فرزندان برنامه‌ریزی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، «عنایت رضایی‌پور» امروز(دوشنبه‌، ۲۱ شهریور) در آیین اختتامیه برنامه‌های تابستانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا،اظهارکرد: در کشور ما برای کودکان و نوجوانان برنامه‌‎ریزی خوبی شده و اجرای برنامه‌های متنوع برای آنان یک امر ضروری است.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه والدین برای فرزندان برنامه‌ریزی داشته باشند،افزود: والدین نسبت به حضور فرزندان خود در فضای مجازی کنترل داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه شرایط فرزندان در سنین کودکی و نوجوانی را بسیار حساس دانست و تصریح‌کرد: موضوع تربیتی فرزندان در خارج از خانواده هم مورد توجه باشد.

 

رضایی‌پور بر شناسایی استعداد و ایده‌های کودکان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در مراکز پرورشی و فرهنگی پر می‌شود بنابراین آینده‌سازان کشور را به سمت این مراکز هدایت کنید.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: به والدینی که در این مراسم حضور دارند و برای فرزندان ارزش قائل هستند تبریک می‌گویم چرا که به فکر آینده فرزندان خود هستید.

 

*شرکت بیش از یک‌هزار کودکان و نوجوان آستارایی در برنامه‌های کانون

«شهرزاد نظیری» نیز در این آیین با بیان‌اینکه کارگاه‌ها و برنامه‌های آموزشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تابستان امسال با شعار« تابستانی شاد و به یادماندنی با تجربه‌های ارزنده» برگزار شد،اظهارکرد: در تابستان امسال، یک‌هزار کودک و نوجوانان از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان بهره‌مند شدند.

 

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بندر آستارا افزود: داستان و شعر، نقاشی و طراحی، فن بیان و اجرا، سفال‌گری، رباتیک، نوشتن خلاق، قرآن و حدیث، بازی و سرگرمی، قصه‌گویی، موسیقی کودک، خوشنویسی و مهارت‌های زندگی از جمله کلاس‌هایی بود که در طول تابستان برای شرکت‌کنندگان در برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت برگزار شد.

 

نظیری خاطرنشان‌کرد: کشف، تربیت و آموزش استعدادهای جدید در حوزه‌های مختلفی چون فرهنگی، هنری و ادبی در بین اعضای کودک و نوجوان از اهداف کلان و مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در برنامه‌های اوقات فراغت امسال دنبال شد.

 

کد خبر 1215321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha